Gå til innhold

Hvite gutter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere? Selv synes jeg det er en morsom serie, Har fulgt den siden sesong 1.

Men... Skjønner virkelig ikke greia nå i sesong 3, når Mathias har fått to damer og hvertfall hun ene virker da direkte tilbakestående? Skjønner ikke humoren i det? Skal hun være en slags steriotype eller tar jeg bare ikke referansen? Noen andre som skjønner humoren i akkurat det?

Anonymkode: c1426...bde

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker også serien. Mye bra humor. 

Er det ikke mer at Mathias som er litt tiltaksløs og redd for konflikter, at det er derfor han ikke får seg til å dumpe dama? Men akkurat den delen kunne de godt ha droppet eller funnet en litt mer troverdig skuespiller (dama). 

Anonymkode: c9c44...ce2

AnonymBruker
Skrevet

Elsker serien, fantastisk morsom! 

Akkurat dette med den dama til Mathias ødela litt for serien, det var for dumt, jeg fatta ikke poenget med den dama som bare var rar, tilbakestående,  det var helt unødvendig rolle, og de burde ikke hatt den rollen hennes med i det hele tatt.

Anonymkode: 9e6ee...09a

AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes det ødela ganske mye? Var bare kjedelig og uforståelig?

Skjønner at Matihas er tiltaksløs og konfliktsky, men det kunne dem nå fått frem med en anna kjærstekarakter? 

Anonymkode: c1426...bde

• Liker 1
Skrevet

Fatter ikke at noen syns dette er bra, ikke en gang verd å se. Har vært innom fire fem episoder og det var noe komplett ræl.

Det der med telttur og fisking feks var jo helt ute og sykle, forferdelig manus og hvis jeg ikke husker feil var det også der flere produksjonsfeil. 

Syns også skuespillet er helt katastrofe, ingen av karakterene har et gram av overbevisning i seg. Untatt Henrik Mestad.

Nei altså, det overrasker meg at de får sendetimer, tipper noen kjenner noen. Eller så har folk dårlig smak og sørger faktisk for seere. Merkelig er det

AnonymBruker
Skrevet

norske serier pleier å være drit, så nei

Anonymkode: 12d9e...3cc

Skrevet

Artig. Bare sett sesong 1

AnonymBruker
Skrevet

Gutta backer

Anonymkode: 2bfdd...4f9

• Liker 6
Skrevet

❤️

Skrevet

Jeg syns Hvite Gutter er utrolig bra humor. Ler meg skakk! De gjør jo litt narr av stereotyper fra vestkanten, men tror mange er litt sånn jeg. Kanskje ikke så drøy som faren til Leo, men mange som er opptatt av penger, status og forsømmer ungene sine. 

Anonymkode: 7e749...017

• Liker 3
  • 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri sett på programmet, men så traileren på Facebook. Artig at Louise Fassbinder er med(Only Hotel Cæsar fans will understand)🥰

Anonymkode: a8bf6...798

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...