AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #1 Skrevet 8. januar 2020 Hadde meldt meg på første styrketime på veldig lenge, men avbestilte og sov istedenfor 😔 Angrer nå. Skulle jo komme i gang. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: d60c7...9c7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #2 Skrevet 8. januar 2020 Melde deg bare på en ny time en annen dag, går en tur, eller tren styrke hjemme? Anonymkode: 9ff0e...240 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #3 Skrevet 8. januar 2020 Sånt skjer. Ingenting blir bedre av å angre. Meld deg opp til en ny time og gjør noe annet aktivt i dag. Anonymkode: 5bba4...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 Takk. Jobb i kveld så blir ikke noe i dag da. Må prøve på nytt. Hvorfor så vanskelig å motivere seg å komme i gang? Anonymkode: d60c7...9c7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #5 Skrevet 8. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk. Jobb i kveld så blir ikke noe i dag da. Må prøve på nytt. Hvorfor så vanskelig å motivere seg å komme i gang? Anonymkode: d60c7...9c7 Problemet tror jeg er at du baserer deg for mye på motivasjon for å gjennomføre. Du må ha samme holdning til trening som til jobb; du drar uavhengig av motivasjon og lyst. Anonymkode: 81485...ffa 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #6 Skrevet 8. januar 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet tror jeg er at du baserer deg for mye på motivasjon for å gjennomføre. Du må ha samme holdning til trening som til jobb; du drar uavhengig av motivasjon og lyst. Anonymkode: 81485...ffa Det har du mye rett i. Jobb er det jo ikke tanken på å droppe. Så skal prøve dette. Anonymkode: d60c7...9c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå