Gå til innhold

Hvor er det billigst å kjøpe linser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Spørs om du mener linser til øynene eller linser som i mat...

Anonymkode: ed70f...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs om du mener linser til øynene eller linser som i mat...

Anonymkode: ed70f...0e8

😂

Anonymkode: 3c14e...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Antar du mener til øynene? Jeg sjekker litt ulike nettbutikker og slår til der det er tilbud fra gang til gang. Lensway f. eks.

Anonymkode: 4fdbb...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips? 

Anonymkode: 19d36...91c

Kontaktlinser du mener eller? I så fall anbefaler jeg LensWay. 

Hvis du mener linser til å spise, er det vel matbutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna SmartBuyGlasses iallfall. Der kom det ekstraregning på frakt fra speditør separat. Står advarsel om at det kan skje (og de vil betale utlegget ditt), men hvem orker slikt styr for å spare en femmer?

Her er det som står nederst på eposten jeg fikk da de bekreftet at linsene hadde blitt sendt:

"Av og til blir våre kunder bedt om å betale for toll for pakken. Hvis du blir bedt om det, vennligst betal det på forhånd og send oss en kopi eller et bilde av faktura via email. Vi skal refundere deg det fulle beløpet.  

Vennlig hilsen
SmartBuyGlasses teamet"

:raven:

Dette er nok også mulig å lese seg frem til om man leter seg frem på sidene deres. Det gjorde ikke jeg.

Bruker denne oversikten for å se hvem som tilbyr billigst: kontaktlinser

Jeg har variert mellom Lensway, Lensson, Shopping4net. Disse har jeg god erfaring med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er å sjekke linsene du vanligvis bruker på Prisguiden.no, eller Prisjakt.no
Av en eller annen grunn er det ofte billigere å gå igjennom de sidene, enn å handle direkte fra dem.
Sjekket nå. ikke de store summene man sparer (30-50,-), men er man avhengig blir det jo penger ;)  

405,- direkte på lensit.no
375,- gjennom prisguiden videresender deg til lensit.no

MisterSpex, Lensit og Lenson har jeg gode erfaringer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Zenobia skrev:

Styr unna SmartBuyGlasses iallfall. Der kom det ekstraregning på frakt fra speditør separat. Står advarsel om at det kan skje (og de vil betale utlegget ditt), men hvem orker slikt styr for å spare en femmer?

Her er det som står nederst på eposten jeg fikk da de bekreftet at linsene hadde blitt sendt:

"Av og til blir våre kunder bedt om å betale for toll for pakken. Hvis du blir bedt om det, vennligst betal det på forhånd og send oss en kopi eller et bilde av faktura via email. Vi skal refundere deg det fulle beløpet.  

Vennlig hilsen
SmartBuyGlasses teamet"

:raven:

Dette er nok også mulig å lese seg frem til om man leter seg frem på sidene deres. Det gjorde ikke jeg.

Bruker denne oversikten for å se hvem som tilbyr billigst: kontaktlinser

Jeg har variert mellom Lensway, Lensson, Shopping4net. Disse har jeg god erfaring med :)

Haha, er så utrolig glad de tulla det til med brillene jeg bestilte. Hadde litt hast med de siden jeg skulle ha de med meg til andre siden av landet i jula og få glass i de. Bestilte 27 november, ble lovet at de skulle komme innen to uker. 

En uke senere får jeg mail om at brillene dessverre er forsinket og at det vil ta omtrent 3 uker ekstra - jeg sender mail og får til svar at det ikke er tilfelle og at de vil komme i tide uansett, men jeg velger å avbestille og heller kjøpe samme modell til en litt  høyere pris et annet sted. Briller levert samme uke og jeg priser meg lykkelig over at jeg valgte 14 dager faktura via Klarna hos SmartBuyGlasses. Om ikke hadde jeg nok fortsatt sittet og ventet på penger derfra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...