Gå til innhold

Noen som har vært med på foreldretreff/ mammatreff for foreldre i barneskolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har det vært hyggelig eller mer kleint? Drikker man vin og spiser mat? Vet at vi skal ha et slikt treff hjemme hos en av foreldrene i klassen til sønnen min til våren. 

Anonymkode: 05af2...b78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vært med på det på skolen. Var overraskende moro. Det ble drikking, mat, karaoke og dansing utover kvelden. Noen drakk, og noen var edru. 

Jeg tror barna har mye å vinne på dette. Foreldrene blir kjent, og jeg tror det er godt å se at foreldre snakler sammen.  

Anonymkode: 945ff...afc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært med på det på skolen. Var overraskende moro. Det ble drikking, mat, karaoke og dansing utover kvelden. Noen drakk, og noen var edru. 

Jeg tror barna har mye å vinne på dette. Foreldrene blir kjent, og jeg tror det er godt å se at foreldre snakler sammen.  

Anonymkode: 945ff...afc

Så bra at opplevelsen var positiv, kanskje det er bra for klassemiljøet til barna, ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Det må da bli veldig mange foreldre hvis det er en klasse med 20-23 elever. Det blir som en klassefest/ bursdag for voksne. 

AnonymBruker
Skrevet

Syntes det har vært kjempefint, og ikke minst bra for klassemiljøet til barna! 

Anonymkode: 97d63...82b

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde mammatreff. Gikk på en pub. Jeg er ikke så glad i å gå ut, men det var hyggelig. Alle legger sikkert opp litt ulikt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...