AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #1 Skrevet 8. januar 2020 Hei! naive lille meg som gikk for samme forsikringselskap som foreldrene mine da jeg skulle ha forsikring (er fornøyd, så er ikke det som er saken) fordi jeg ikke hadde peiling. Nå er jeg en del år eldre og har skjønt at det er/kan være massevis av penger å spare om en går gjennom forsikringene sine og bytter selskap. men hvordan kan jeg finne ut hvor det er billigest, hvilken forsikringer som er bra, og om jeg bør skifte selskap? Anonymkode: b78e8...ae5
newman01 Skrevet 8. januar 2020 #2 Skrevet 8. januar 2020 Finansportalen.no Statlig side hvor du kan sjekke rentenivå på lån, sparing, forsikring og det meste annet.
TBergh Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Hei. Jeg har benyttet meg av Tjenestetorget flere ganger. Bytte av strømleverandør, nett, mobil, forsikring. Her er lenken til torget https://tjenestetorget.no/ Med vennlig hilsen TBergh
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 På 8.1.2020 den 16.46, AnonymBruker skrev: men hvordan kan jeg finne ut hvor det er billigest, hvilken forsikringer som er bra, og om jeg bør skifte selskap? Eneste måten er å ringe rundt å få tilbud og gjerne sette selskapene oppimot hverandre. Prisen du finner på nett er nesten alltid høyere enn hva du kan få ved litt diskusjon (Fornøyd med Landkreditt forsikring!) Anonymkode: 14454...8f9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 Forsikring er ikke forsikring. Ikke gå for noen andre enn de største skapene; Gjensidige, If og til nøds Tryg eller Storebrand HVIS prisforskjellen er betydelig. Forsikringen er bare billig helt til noe skjer og du ikke får den hjelpen du trenger. Da snakker jeg ikke bare om vilkår, for de kopierer hverandre hele tiden. Det som er interessant er nettverket, kundeservicen, behandlingstid, kapasitet og hvordan de håndterer skadene. Vanskelig å vite før du står der, men If og Gjensidige er godt etablerte selskap som har dette på plass. Anonymkode: d931b...41d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå