Gå til innhold

Minimalt med søvn på over en uke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har over en uke slitt med en veldig plagsom hoste, spesielt om natten. Det meste jeg har sovet sammenhengende på over en uke er 3 timer. Det veksler mellom tørrhoste og at jeg hoster opp gul/grønt slim. Har ikke feber, hodepine elle andre sykdomstegn, bare den forferdelige hosten og tett/rennende nese. 

Feks så la jeg meg kl 23 i går kveld. Har ikke sove et eneste sekund enda. Heldigvis har jeg ikke dagvakt i dag. Jeg hoster som sagt hele nettene, men ingenting fungerer. Har kjøpt hostesaft og noskapin tabletter, fungerer greit på dagen, men om natten er det null effekt. Prøvd en hau med halspastiller, honning, te, spist rå hvitløksfedd i desperasjonen.. fortsatt like ille! Har vondt i ribbeina etter all hostingen.. 

Har hele tiden tenkt at dette vil gå over, men nå har det gått over en uke. Har nok sovet maks 15 timer på disse dagene, og det begynner å gå utover konsentrasjonen og tålmodigheten. 

Men er det vits å dra til legen? Har jo som sagt ikke feber osv, så tviler på at jeg har noe som kan behandles? Hva kan evt. legen gjøre? Vet mange skryter av cosylan, men da dette er et B-preparat så kan jeg ikke kjøre bil. Må kjøre litt bil i forbindelse med jobben min..

Anonymkode: 2bdac...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...