Gå til innhold

Han vil ikke ha sex...

Anbefalte innlegg

Gjest Natali1
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen siden April 2018. Han er uendelig glad i meg, tar på meg, ikke nedentil, men alle andre steder, koser uendelig mye med meg, støtter meg og alt. Men.. Han tar aldri initiativet til sex og avviser meg ofte om jeg prøver. Hvis vi har sex så varer det maks 5 minutter. Rett etter går han på badet og vasker seg. (Nei jeg lukter ikke). Hvis jeg ikke har rukket å komme hender det at jeg spør han om vi kan fortsette, han sier ja, men tar aldri initiativet til å gjøre det selv. Jeg spør han hva han syntes om at jeg spør. Han sier, at han liker/elsker å se at jeg har det deilig. Vi har kanskje seks 1-2 ganger i måneden, hvis en gang det. Jeg har snakket med han flere ganger om dette, men han er introvert og har ekstremt vanskelig for å snakke om slike ting som dette.

Jeg er så lei meg, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lengre. Jeg har oversett problemet i flere måneder og sett for meg mange scenarioer av hva som er grunnen til at sexlivet gikk fra 2-3 ganger i uken til dette. 

Hva skal jeg gjøre for å forbedre dette?

Jeg skjønner ingenting...

Som person har han har mange gode kvaliteter som jeg verdsetter høy i en mann og jeg vil virkelig være med han.

Hilsen
Kvinne 29år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du laget denne tråden to ganger? 

Skrevet
2 timer siden, Natali1 skrev:

Jeg og kjæresten min har vært sammen siden April 2018. Han er uendelig glad i meg, tar på meg, ikke nedentil, men alle andre steder, koser uendelig mye med meg, støtter meg og alt. Men.. Han tar aldri initiativet til sex og avviser meg ofte om jeg prøver. Hvis vi har sex så varer det maks 5 minutter. Rett etter går han på badet og vasker seg. (Nei jeg lukter ikke). Hvis jeg ikke har rukket å komme hender det at jeg spør han om vi kan fortsette, han sier ja, men tar aldri initiativet til å gjøre det selv. Jeg spør han hva han syntes om at jeg spør. Han sier, at han liker/elsker å se at jeg har det deilig. Vi har kanskje seks 1-2 ganger i måneden, hvis en gang det. Jeg har snakket med han flere ganger om dette, men han er introvert og har ekstremt vanskelig for å snakke om slike ting som dette.

Jeg er så lei meg, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lengre. Jeg har oversett problemet i flere måneder og sett for meg mange scenarioer av hva som er grunnen til at sexlivet gikk fra 2-3 ganger i uken til dette. 

Som person har han har mange gode kvaliteter som jeg verdsetter høy i en mann og jeg vil virkelig være med han.

Hilsen
Kvinne 29år

Send han til legen for en sjekk av testosteron og østrogen. Menns kåthet er i stor grad fysisk så det kan være et tegn på lavt testosteron eller en uheldig balanse i kjønnshormoner.

Hvordan er potensen? Hormoner har også enormt stor påvirkning på hvor lenge mannen holder ut og prestasjon i sengen.

Utelukker på ingen måte at det er noe annet, men dette er helt konkret og kan sjekkes - og det bør utelukkes. Gjør du ikke det kan man snakke og styre resten av livet uten effekt.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Natali1 skrev:

Hilsen
Kvinne 29år

Når dere er ute og går prøv å se hva han fester blikket på hos fremede kvinner. Han kan ha en fantasi som han ikke tør dele med deg. Det trenger ikke å være noe skittent. Han kan jo et ønske om du går til sengs med sexy undertøy og høyehæler. Men dette er vel noe du har prøvd. Jeg fortalte kjæresten min om dette noe hun tok helt greit så ikke noe problem med å gå til sengs med høyehæler bare det ble fart i sengen eller hvor det måtte vær innenfor husets 4 vegger.  Hun vet at hun allid får viljen sin når hun går til seng med høyhælte støvletter ,stay ups og sexy undertøy.

Det er jo bare å prøve hvis du ikke allerde har gjort.

Dette er vår vri om lysten min ikke er på topp og virker gjør det.

Mvh Høyehæler.

Dette er vår vri og det tenner meg så det rekker.

AnonymBruker
Skrevet

Du bytter han selvfølgelig ut. Ikke bruk tid og energi på sånt tull. Det er like fult hans ansvar for at sexen fungerer i et samliv, ikke bare den ene parten.

Samme gjelder selvfølgelig de menn som er sammen med kvinner som ikke løfter fingeren for at sexlivet skal fungere. Bytt de ut, send de ut av huset. Ikke bruk tid på de.. 

Anonymkode: 3ccfc...19d

• Liker 2
Gjest Natali1
Skrevet
5 timer siden, bodyhack_petter skrev:

Send han til legen for en sjekk av testosteron og østrogen. Menns kåthet er i stor grad fysisk så det kan være et tegn på lavt testosteron eller en uheldig balanse i kjønnshormoner.

Hvordan er potensen? Hormoner har også enormt stor påvirkning på hvor lenge mannen holder ut og prestasjon i sengen.

Det kan jeg be han sjekke, takk :)

Han blir lett hard, liker at jeg tar på han til tider, men det går ikke lenger enn det.

Har tenkt at jeg kanskje er for tilgjengelig, for snill eller noe i den duren. Vi er samboere, ser hverandre hver dag. Jeg sover naken og går i liten shorts og topp når jeg er hjemme, kanskje han ser «det» for ofte, men han sier han elsker kroppen min, spesielt brystene.

Er 160, veier 55kg, trener ikke, men har ikke cellulitter eller noe som jeg tror kan dempe lysten hans.

Vi kan gå igjennom perioder på 2-10 dager hvor vi diskuterer en del, men vi finner stortest ut av det og bringer ikke det opp igjen i senere diskusjonen. Redd han kanskje ikke går videre men fortsetter å tenke på det. Virker umulig å snakke med han, da han har utrolig vanskelig for å åpne seg og dele, Han klarer derfor si at noe ikke er galt når det egentlig er det.

Et eksempel: Han kan lenge si at han ikke er irritert, men så har det vist seg at han ikke har klart å innrømme hva han føler, og faktisk har vært irritert. Jeg klarer å lese kroppsspråk men det blir vanskelig å forstå han når han sier en ting men mener en annen samt prøver å ikke vise at han er irritert. Når han klarte å stå frem å si at han hadde vært litt irritert, prøvde jeg å snakke om hvorfor eller hva som irriterer han, han hadde ikke noe godt svar på det, så jeg ga han space, og prøvde å tenke Igjennom hva jeg gjør som kan irritere. 

konklusjon, må være væremåten min han ikke liker?

Skrevet

Om han ikke liker væremåten din, da liker han jo ikke deg? 

Man kan sjekke det meste hos legen ang potens og hormoner og sånn, det er nå en ting. Men at han ikke tar på deg - det syns jeg er rart.  En som liker deg og vil ha sex med deg - han vil da vel ta på deg?    Skal dere snakke om dette igjen, må du ta mer ansvar i samtalen og si hva dette gjør med deg. F.eks noe sånn som at  det at du ikke tar på meg nedentil gjør at jeg føler meg teit eller rar eller hva det er du vil si om det.  Si hva det faktisk gjør med deg, skaper usikkerhet, dine følelser blir ikke tatt på alvor.

Virker som om det er noe som ikke er helt på stell, og det må du finne ut av. Når du er så ung fortjener du et bedre sexliv, det er nå min mening.

• Liker 1
Skrevet

Er du rett kjønn for han?? Bare en tanke....

• Liker 1
Gjest Natali1
Skrevet
4 timer siden, Høyeheler skrev:

Mvh Høyehæler.

Okei kan prøve å se etter på det, men har aldri fått med meg at han ser på jenter når han går med meg. Mulig jeg må begynne å se bedre etter.

Jeg har prøvd sexy undertøy, han sier han syntes det er tåpelig... men virket som han likte det når vi var ute på byen for over et år siden. Har body som åpnes nesen til, stay up’s i hvit og sort og 4 korte silke kåper. Han sier han ikke bryr seg, så jeg har heller investert i sloggi undertøyet zero feel, super digg å ha på, som å være naken.

Han sier at han liker når jeg sitter oppå han, men that’s it. Ellers sier han at han er kjedelig i sengen.

Jeg våkner opp av at jeg ligger å onanerer, 

før jeg flyttet ut av kollektivet mitt spurte de om jeg var seksuelt frustrert fordi samtalen lett kunne skli over til å bli seksuell. 

Uansett.. Takk, skal prøve sexy undertøy på nytt.

AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en annen fyr. Har ei venninne som forlot typen av samme grunn. Mannfolka sto i kø for henne da hun brøt ut

Anonymkode: 789d5...e86

• Liker 1
Gjest Natali1
Skrevet
Akkurat nå, Kennyboy skrev:

Er du rett kjønn for han?? Bare en tanke....

Jeg vil absolutt påstå det. Før så hadde vi sex 4-10 ganger uken, men også 1-2. Varierte veldig. Det var i forelskelsens perioden, så dette endres, men ikke til maksimalt 30 ganger på et år...

Gjest Natali1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn deg en annen fyr. Har ei venninne som forlot typen av samme grunn. Mannfolka sto i kø for henne da hun brøt ut

Hvis det ikke endrer seg så ja.. han er ganske bra ellers og vil virkelig ha han.

Har helt seriøst brukt over 100 timer på å Google denne situasjonen. Googlet ting som: «Er jeg for vid?» «My boyfriend dont want to fuck me», etc... 

vurderte å ta en operasjon eller lignende for å bli trangere, eller ta det som heter «the O-shot». (Skal ikke gjøre det, men vurderte det) selv om jeg ble keen på the o-shot for min egen nytelseskyld.

Hvis jeg skulle ha vært for vid, hvordan vet man det?

en finger i skjeden blir for lite, men to er bra, veldig bra.

Endret av Natali1
AnonymBruker
Skrevet

Hei du. Eksen min var også sånn, og selv om jeg var uendelig glad i han klarte jeg det bare ikke. Jeg var så kåt, følte meg sexy, ville ha han hver eneste dag. Men han var ikke interessert. I beste fall klina vi litt, før han klapset meg på rumpa før han satte seg på andre enden av sofaen. Jeg fikk dårlig selvtillit... Husker denne tiden som svært vond. Jeg var bare 23 år gammel, men følte vi oppførte oss som et pensjonistpar. Jeg slo opp og der var ikke måte på hvor slem jeg var som gikk fra han, som ikke hadde gitt oss en sjanse. Og jeg hadde dårlig samvittighet en stund, men det gikk over. I dag er jeg sammen med en som mer enn gjerne vil ha sex hver dag, og når jeg ser eksen kjenner jeg at jeg er så utrolig glad for at jeg gikk videre. 

Anonymkode: d4df4...1b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Natali1 skrev:

Hvis det ikke endrer seg så ja.. han er ganske bra ellers og vil virkelig ha han.

Har helt seriøst brukt over 100 timer på å Google denne situasjonen. Googlet ting som: «Er jeg for vid?» «My boyfriend dont want to fuck me», etc... 

vurderte å ta en operasjon eller lignende for å bli trangere, eller ta det som heter «the O-shot».

Hvis jeg skulle ha vært for vid, hvordan vet man det?

en finger i skjeden blir for lite, men to er bra, veldig bra.

Neinenei sånn må du ikke tenke, styr unna operasjon. Fyren din er bare sær. Veldig sær.  Om du synes to fingre er fint så er du helt normal 🙂

Han sikkert en fin fyr ellers. Men du kan jo foreslå å beholde ham som en venn? Det finnes garantert andre matcher for deg dere ute. Både seksuelt og ellers

Skrevet
8 timer siden, Natali1 skrev:

Ikke alle menn som har like stor sexlyst selv om de har sex. de gjør det i det lengste for å ikke miste deg. Det er et sårt tema for menn dette. Men det kan jo selvfølegelig ha andre årsaker... Viser han at han elsker deg eller er det bare noe han sier? Etter forelskelsestiden minker jo kjærligheten toil hverandre, som igjen går ut over sexen.

Kommer litt ann på hvor mye du vil kjempe kjærligheten da, får du ingen response på dine ønsker er jo forholdet dødt på en måte?

Gjest Natali1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sikkert en fin fyr ellers. Men du kan jo foreslå å beholde ham som en venn? Det finnes garantert andre matcher for deg dere ute. Både seksuelt og ellers

Du kan være inne på noe her, takk. Fikse nytt sexy undertøy, være mindre tilgjengelig og trene mer, men om ikke funker avslutter jeg det. 

Kanskje jeg lot han vente litt lenge før jeg lå med han, var med hverandre så og si hverdag. Vi sov sammmen ofte. Vi begynte å drive på i februar og lå sammen i april. Kanskje det kan ha ødelagt.

Gjest Natali1
Skrevet
15 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Viser han at han elsker deg eller er det bare noe han sier?

Ja, han kysser på meg, vi ligger tett hver dag, han elsker å holde rundt meg sier han. Han støtter meg når jeg er lei meg, dropper alt han har i hendene om kommer til meg. 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Natali1 skrev:

Kanskje jeg lot han vente litt lenge før jeg lå med han, var med hverandre så og si hverdag. Vi sov sammmen ofte. Vi begynte å drive på i februar og lå sammen i april. Kanskje det kan ha ødelagt.

Ikke usannsynlig at dette oppfattes som vennskap, noen menn kan bli impotente av for mye ståkuk uten utløsning over tid.

Men du merker vel om han har ståkuk når dere ligger sammen? uten ståkuk har han ikke lyst, så enkelt er det😉

Endret av Bamseklemmer
Gjest Natali1
Skrevet
Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Ikke usannsynlig at dette oppfattes som vennskap, noen menn kan bli impotente av for mye ståkuk uten utløsning over tid.

Men du merker vel om han har ståkuk når dere ligger sammen, uten ståkuk har han ikke lyst, så enkelt er det😉

Han har det, jeg får han lett hard. Aldri vært et problem..🤷🏼‍♀️

Skrevet

Men da skjønner jeg ingenting, kan du ikke bare sitte deg på han da? Han skriker jo etter å bli tatt, men han tør jo bare ikke å gjøre det🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...