AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #1 Skrevet 8. januar 2020 Trenger hjelp.. mannen har jobbmåned men kan komme hjem noen dager den uken jeg har el.. Jeg går på trippel letrozol kur , vet ikke om ff tar hensyn til det i kalkuleringen.. kan dere hjelpe meg? Når bør han ta fri? Hvilke dager bør vi prøve? Skjønner at ingen kan si sikkert men trenger en pekepinn på hva folk tenker er bedt.. Anonymkode: 24237...f88
Havfrue8 Skrevet 8. januar 2020 #2 Skrevet 8. januar 2020 Ved trippel kur kan EL komme alt fra dag 14-24/25. Når har du EL normalt? Hvis du i det hele tatt får EL av deg selv.
prøverpåny Skrevet 8. januar 2020 #3 Skrevet 8. januar 2020 Ville tenkt helgen 18.-19. Januar og helst noen dager den uken som kommer etter det. Og så ville jeg brukt EL-tester fra CD8 for å fange opp eggløsningen og gjerne også tempet.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 Ts her, takk for svar.. får el av meg selv, ca CD 18 siste mnd uten letrozol.. har ikke klart å fange opp el når jeg bruker letrozol..gyn sa sex annenhver dag.. men har jo ikke mulighet.. men kanskje torsdag/lørdag/mandag hadde vært smar å legge inn aksjer på? Anonymkode: 24237...f88
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #5 Skrevet 8. januar 2020 Ts her.. sånn ser desember ut med trippel letrozol..’men ingen utslag på el så er ikke sikkert den stemmer.. men ganske få dager etter mens å få el da Anonymkode: 24237...f88
prøverpåny Skrevet 8. januar 2020 #6 Skrevet 8. januar 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her.. sånn ser desember ut med trippel letrozol..’men ingen utslag på el så er ikke sikkert den stemmer.. men ganske få dager etter mens å få el da Anonymkode: 24237...f88 FF har ikke markert når du har hatt EL. bare satt grønn strek rundt de dagene den antar kan være aktuell basert på sannsynlighet (sikker EL bekreftes med en helgrønn dato). Regner med at du ikke temper siden du ikke viser kurve, og da har ikke FF noen data å basere seg på. Ser at syklusen i desember var 28 dager om du har lagt inn riktig mensdato i januar, så med en vanlig lutealfase (som jeg ikke vet om du har) vil jeg tro du hadde EL rundt CD14 i desember. Endret 8. januar 2020 av prøverpåny
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #7 Skrevet 8. januar 2020 11 timer siden, prøverpåny skrev: FF har ikke markert når du har hatt EL. bare satt grønn strek rundt de dagene den antar kan være aktuell basert på sannsynlighet (sikker EL bekreftes med en helgrønn dato). Regner med at du ikke temper siden du ikke viser kurve, og da har ikke FF noen data å basere seg på. Ser at syklusen i desember var 28 dager om du har lagt inn riktig mensdato i januar, så med en vanlig lutealfase (som jeg ikke vet om du har) vil jeg tro du hadde EL rundt CD14 i desember. Ts her, takk for svar.. Nei skjønner st det ikke er sikkert med el.. klarer ikke å tempe pga turnusjobb, blir bare helt på tryne når jeg prøvde det.. ja har lagt inn riktige datoer.. begynte med letrozol i desember så virker som jeg har fått bra syklus av det.. Hvis jeg tester fra CD 10 da.. etter el.. og satser på å ta han fri lørdag mandag og tirsdag kanskje Anonymkode: 24237...f88
prøverpåny Skrevet 9. januar 2020 #8 Skrevet 9. januar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her, takk for svar.. Nei skjønner st det ikke er sikkert med el.. klarer ikke å tempe pga turnusjobb, blir bare helt på tryne når jeg prøvde det.. ja har lagt inn riktige datoer.. begynte med letrozol i desember så virker som jeg har fått bra syklus av det.. Hvis jeg tester fra CD 10 da.. etter el.. og satser på å ta han fri lørdag mandag og tirsdag kanskje Anonymkode: 24237...f88 Da er det ikke lett med temping nei, men om du har fått en god syklus med letrozol er det vel bare å krysse fingrene for en til Høres ut som en god plan med fri lørdag, mandag og tirsdag! Og husk at det beste er om hans sædceller kan ligge klart til egget slippes, så bedre å være sammen litt før eggløsning enn akkurat på. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå