AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #1 Skrevet 8. januar 2020 Jeg fikk, fikk du? Anonymkode: 488b8...af4 1
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 Nei, heldigvis ikke. Noen ørefiker i tenårene, aldri som barn.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #5 Skrevet 8. januar 2020 En gang. Og en ørefik i tenårene. Overhodet ikke bra. Anonymkode: 9772d...b9e 1
dainty Skrevet 8. januar 2020 #6 Skrevet 8. januar 2020 (endret) Nei. Fikk lugging, klyping i øret og armen, draing etter øret, jaging opp trappa og i gangen, dytting i skuldre, draing etter føttene. En gang dyttet ut på trappa naken på kvelden. Av moren min. Klaps i ansiktet av faren min en gang. Slag i ansikt av søskenbarn en gang. Husker noe av det jeg gjorde feil. Likevel gjorte jeg feil igjen og igjen. Endret 8. januar 2020 av dainty 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #7 Skrevet 8. januar 2020 ja. lærte å ikke lage helvete for de som ga mye for meg. Skal sies at jeg fikk klar tale og forklaring i tillegg Anonymkode: aef27...057 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #8 Skrevet 8. januar 2020 Ja. 87 modell. Riset ble hengt på veggen til advarsel. Skjerpet meg da. Fungerte med andre ord, men vil ikke gjøre det mot andre selv Anonymkode: e4a00...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #9 Skrevet 8. januar 2020 Ja. Og selv om det er fy-fy i dag, så fikk jeg ikke traumer eller er redd foreldrene mine. Det var ikke noe de gjorde ofte, og når det ble gjort så fortjente jeg det. Broren min f.eks var fæl til å bite folk til blods, mine foreldre prøvde alt pedagogisk for å få han til å slutte, men han fortsatte til han fikk smake sin egen medisin. Etter han bet søskenbarnet vårt så bet mamma han tilbake, selvfølgelig ikke til blods, men hardt nok til at han fikk vondt. Og han bet aldri noen etter det. Og når jeg smelte en bøyelig gardinstang over rumpa til broren min, så lot mamma meg få samme smekket ovet egen rumpe. Samme når jeg lurte han til å drikke "heksebrygg" av shampoo og håndsåpe og diverse, så måtte jeg ta en slurk av samme greia. Ingen av oss svelgete dritten, men det ga oss begge en vind smak i munnen uansett hvor mye melk vi drakk. Alt kan vel regnes som barnemishandling, men vi gjorde det aldri igjen etter vi fikk smake vår egen medisin, så i vårt tilfelle fungerte det. Men fikk også klaps på rumpa og ble tatt i luggen for mindre ting, og det lærte jeg ikke mye av. Så jeg er 50-50 når det kommer til fysisk avstraffelse. Anonymkode: cc502...4fc 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #10 Skrevet 8. januar 2020 Ja, jeg fikk ris på rumpen. Ikke ofte, men jeg husker et par episoder. Anonymkode: aadf8...f1f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #12 Skrevet 8. januar 2020 28 minutter siden, dainty skrev: Nei. Ikke relevant til tråden, men... hvorfor er profilbildet ditt en massemorder av barn? Anonymkode: bd82a...7d0 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #13 Skrevet 8. januar 2020 Ja. Måtte ut og plukke kvister til å bli riset med selv. Anonymkode: 3eee1...847
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #14 Skrevet 8. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke relevant til tråden, men... hvorfor er profilbildet ditt en massemorder av barn? Anonymkode: bd82a...7d0 Mente... en annen morder. Blandet han med en annen. Anonymkode: bd82a...7d0 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #15 Skrevet 8. januar 2020 Nei men ble lugget og dratt etter øret av min far. Ble sparket i baken men da var jeg vel tenåring. Anonymkode: 7d925...45a
anonyyy Skrevet 8. januar 2020 #17 Skrevet 8. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mente... en annen morder. Blandet han med en annen. Anonymkode: bd82a...7d0 Du tenkte på han i kirken i Charleston Men ja, fikk ris noen ganger mener jeg å huske..
dainty Skrevet 8. januar 2020 #18 Skrevet 8. januar 2020 (endret) 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke relevant til tråden, men... hvorfor er profilbildet ditt en massemorder av barn? Anonymkode: bd82a...7d0 Dylann Roof drepte ingen barn. Han sa eksplisitt hvorfor han ikke skjøt jenta i den kirken. Jeg støtter ikke hans handlinger. Han fortjener å være fengslet. Hans ansiktsuttrykk er mitt. Det passer bakgrunnsbildet. Endret 8. januar 2020 av dainty
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #19 Skrevet 8. januar 2020 1 minutt siden, dainty skrev: Dylann Roof drepte ingen barn. Han sa eksplisitt hvorfor han ikke skjøt jenta i den kirken. Jeg støtter ikke hans handlinger. Hans ansiktsuttrykk er mitt. Det passer bakgrunnsbildet. Jeg blandet han med han fra Sandy Hook. Men han drepte fremdeles ni mennesker... 😕 Anonymkode: bd82a...7d0 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #20 Skrevet 8. januar 2020 Nei. Ble knipset på fingrene, det var det. Anonymkode: 639b9...871
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå