AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #1 Skrevet 8. januar 2020 (endret) Finnes det noen annen måte å finne navn og nummer på ved å google adresse? Det er ikke jeg som eier boligen her engang, så huseier er den som dukker opp når man googler adressen, og huseieren min har ikke blitt kontaktet av vedkommende... Anonymkode: 59ac7...de2 Endret 9. januar 2020 av Kragebein Rettet feil informasjon i tittel.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #2 Skrevet 8. januar 2020 Ble selvsagt feil i tittelen, skulle stå telefonnummer og navn. Moderatorer står fritt til å rette Anonymkode: 59ac7...de2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 Akkurat nå, Oppgitt78 skrev: Your Google fu is weak.. Google fu? Hva er det? Anonymkode: 59ac7...de2 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #5 Skrevet 8. januar 2020 Altså jeg har spurt folk som jobber med teknologi om de kan finne meg på Google. Nope. Anonymkode: 59ac7...de2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #6 Skrevet 8. januar 2020 Bor du på hemmelig adresse? Hvis ikke kan man selvfølgelig finne deg! Anonymkode: 8472c...de4 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #7 Skrevet 8. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bor du på hemmelig adresse? Hvis ikke kan man selvfølgelig finne deg! Anonymkode: 8472c...de4 Nei det gjør jeg ikke, men har reservert meg mot 1881 og denslags. Det jeg skrev her var at vedkommende mener at hen søkte opp min adresse for så å finne navnet mitt og telefonnummeret mitt. Hvordan mener du at dette er mulig? Anonymkode: 59ac7...de2 1
Oppgitt78 Skrevet 8. januar 2020 #8 Skrevet 8. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Altså jeg har spurt folk som jobber med teknologi om de kan finne meg på Google. Nope. Anonymkode: 59ac7...de2 Tech geeks er ofte veldig snevre i kunnskapsområdet.. Da må du nesten spørre en som jobber med denslags hos Google.. 😉 Men, fra spøk til revolver: Det er mye info man kan klare å finne på google, hvis man er litt god på å lete. De færreste er totalt umulige å finne på nett. 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #9 Skrevet 8. januar 2020 1 minutt siden, Oppgitt78 skrev: Tech geeks er ofte veldig snevre i kunnskapsområdet.. Da må du nesten spørre en som jobber med denslags hos Google.. 😉 Men, fra spøk til revolver: Det er mye info man kan klare å finne på google, hvis man er litt god på å lete. De færreste er totalt umulige å finne på nett. Om du skriver inn min adresse på google og blar i evigheter finner du nada. Så hvordan mener du at det er mulig?? Anonymkode: 59ac7...de2
Oppgitt78 Skrevet 8. januar 2020 #10 Skrevet 8. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om du skriver inn min adresse på google og blar i evigheter finner du nada. Så hvordan mener du at det er mulig?? Anonymkode: 59ac7...de2 Uten å vite din adresse, så blir det umulig å svare på.. Du kan i så fall sende adressen på en pm, så kan jeg se hva jeg finner på nettet.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #11 Skrevet 8. januar 2020 Akkurat nå, Oppgitt78 skrev: Uten å vite din adresse, så blir det umulig å svare på.. Du kan i så fall sende adressen på en pm, så kan jeg se hva jeg finner på nettet. Haha. Takk men nei takk Anonymkode: 59ac7...de2 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #12 Skrevet 8. januar 2020 Høres ut som en som har tilgang til data vedkommende har «misbrukt» eller misbrukt, jobber personen innenfor helse? Tilgang til folkeregister? Slenger ut ville spekulasjoner, men jeg er enig at dette høres merkelig ut. Anonymkode: 24133...2a8 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #13 Skrevet 8. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det gjør jeg ikke, men har reservert meg mot 1881 og denslags. Det jeg skrev her var at vedkommende mener at hen søkte opp min adresse for så å finne navnet mitt og telefonnummeret mitt. Hvordan mener du at dette er mulig? Anonymkode: 59ac7...de2 Det ligger mye info om oss alle på internett. Har man bittelitt info kan et kvarter på google være med på å finne mye... Å google adressa vil jo gi navnet ditt, om du er folkeregistrert der. Går man videre vil navn bli til hjelp for å finne nummer, eller andre veien. Anonymkode: 8472c...de4 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #14 Skrevet 8. januar 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Google fu? Hva er det? Anonymkode: 59ac7...de2 Kung fu... Google fu.. get it? Anonymkode: 8472c...de4 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #15 Skrevet 8. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ligger mye info om oss alle på internett. Har man bittelitt info kan et kvarter på google være med på å finne mye... Å google adressa vil jo gi navnet ditt, om du er folkeregistrert der. Går man videre vil navn bli til hjelp for å finne nummer, eller andre veien. Anonymkode: 8472c...de4 Det som er registrert i folkeregisteret kommer jo ikke opp i google-søk. Anonymkode: 59ac7...de2 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #16 Skrevet 8. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en som har tilgang til data vedkommende har «misbrukt» eller misbrukt, jobber personen innenfor helse? Tilgang til folkeregister? Slenger ut ville spekulasjoner, men jeg er enig at dette høres merkelig ut. Anonymkode: 24133...2a8 Jeg aner ikke. Anonymkode: 59ac7...de2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #17 Skrevet 8. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en som har tilgang til data vedkommende har «misbrukt» eller misbrukt, jobber personen innenfor helse? Tilgang til folkeregister? Slenger ut ville spekulasjoner, men jeg er enig at dette høres merkelig ut. Anonymkode: 24133...2a8 Så det nå på insta... Vedkommende studerer sykepleie eller jobber som sykepleier Anonymkode: 59ac7...de2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #18 Skrevet 8. januar 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det gjør jeg ikke, men har reservert meg mot 1881 og denslags. Det jeg skrev her var at vedkommende mener at hen søkte opp min adresse for så å finne navnet mitt og telefonnummeret mitt. Hvordan mener du at dette er mulig? Anonymkode: 59ac7...de2 Det har jeg også, men klarte likevel å google meg frem til mitt eget nummer. Anonymkode: c1b01...17d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #19 Skrevet 8. januar 2020 Jeg har nettopp opplevd det samme. Forrige uke hadde jeg annonse på FINN der jeg skulle selge en stol. Hadde ikke navnet mitt eller tlf.nr i annonsen, det stod kun postnummer. En mann ringte meg og var interessert i å kjøpe og sier han fant nummeret mitt på nettet. Jeg glemte å spørre han hvordan han klarte å finne det, men litt spooky er det. Anonymkode: 08fc9...dc6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #20 Skrevet 8. januar 2020 Ring telefonselskapet du bruker, og spør dem. Jeg opplevde det samme. Jeg har reservert meg mot 1881, og andre nummeropplysninger, også på nett. Men glipp skjer, og det hadde det gjort i mitt tilfelle, og opplysningene hadde ligget åpne en periode. Dessverre var det den jeg minst ønsket det, som hadde funnet disse opplysningene. Anonymkode: 19820...9f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå