Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg snart sette meg ned og se på denne tanketomme bertefilmen helt alene :lol:

Noen andre som har sett den? Jeg liker den, jeg. :wink:

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lenge siden jeg har sett den, men mener jeg synes den var kjedelig.

Skrevet

Syntes den var veldig bra, og jeg bare elsker den musikken! :D

Skrevet

Jeg har sett den opp til flere ganger. Syntest den rocker. Ja den er litt av typen "tanke tom" jente film. Men utrolig kult å se dansinga og musikken i den filmen da :P

Guess kremter. Ikke missforstå Vinga :roll::wink:

GW :briller:

Gjest Hope-ikke pålogget
Skrevet

Enig med Gjest og Milla her...

Elendig film uten mål og mening. Typisk Hollywood med lovestory, happy ending, sipping, dårlig skuespill, superbabes med silikon, modeller som prøver å bli filmstjerner i tilfelle modellkarrieren går i dass... osv. osv. :( Idiotisk!

Fikk den ene sangen på hjernen, men nå skjemmes jeg... Arrgg...

Hope

Skrevet

Jeg gir en lang blaff i hvor modellaktige og småpikesøte skuespillerne er, spesielt at hovedrolleinnehaveren ser så tanketom og urealistisk ut. Men husk at dette er en Hollywoodfilm. Det meste er litt på kanten da.

Den har goood underholdningsverdi og fenger nok til at den er gøy å se på. Bedre enn tungt italiensk drama eller finsk fjernsynsteater vel ?

Mye bra musikk og tjo og hei. Holder i massevis : )

Skrevet

Foretrekker faktisk "tungt italiensk drama eller finsk fjernsynsteater" framfor hjernedødt amerikansk vås.

Skrevet

Filmen var forferdelig. Selv om jeg må innrøme at jeg av og til nyter å krølle meg opp i sofaen å se amerikanske ungdoms- og high school filmer.

Problemet med Cayota Ugly var at den

- handlet om så og si ingen ting (en låtskriver som ikke turde å synge sangen sin...???)

- var ikke morsom

- var ikke interesant

- var ikke gripenede

- inneholdt banale konflikter og teite 'tøff i trynet' folk

- var litt vel forutsigbar

Og et plus: Musikk og dans!! :kgblunk:

Kanskje unødvendig å si at jeg var skuffet etter å ha leid den!

Skrevet

Hmm...kanskje jeg må reise å leie den igjen....Typa blei litt oppgitt, er nok en jentefilm. Men, jeg liker overfladiske, lettfordøyelige filmer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...