Gå til innhold

Fint med fillers i kinnbena og haka?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere det er fint med fillers over/rundt kinnbena? Ser flere og flere kjendisere, bloggere etc. har det. 

Personlig synes jeg det ser veldig rart ut ? Dere som synes det er fint kan fere prøve å forklare meg hvorfor det er inn? :) 

Ser også flere og flere som får fillers i haka/hakeimplantat. Får veldig spiss hake som personlig minner meg om en «tegneserieheks»..

Jeg skjønner ikke greia så plis noen forklar, er oppriktig nysgjerrig og ikke dømmende :) 

Anonymkode: 844b0...f15

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, jeg kan til en viss grad forstå det om man er i 40-50 årene og ønsker å erstatte volumtap i ansiktet.  Men det ser ofte ikke særlig pent ut.  Et skrekkeksempel er Courtney Cox som jo i utgangspuntet hadde fantastisk ansiktsstruktur. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hvor gammel du er.

Anonymkode: 30bce...15a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd det (i haka) for nesten 1 år siden. Jeg burde ikke ha gjort det, for haka mi var normal og fin nok fra før. Personen som utførte det (utdannet og kjent for å sette dette i Oslo) sa til meg at det blir sååå fint osv. Jeg så litt forskjell, men helt ærlig var det finere før. Har heldigvis gått bort nå.. 

jeg har også sett en del før og etter bilder av andre, og jeg synes alle som setter i haka får lengre ansikt og ser eldre ut. Det søte utrykket i fjeset ditt forsvinner.. 

Hilsen jente - 20 

Anonymkode: b6cea...00d

• Liker 3
Skrevet

SE ser mer maskulin ut med større hake. Minner om en mini-Jay Leno.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, SupaWoman skrev:

Enig, jeg kan til en viss grad forstå det om man er i 40-50 årene og ønsker å erstatte volumtap i ansiktet.  Men det ser ofte ikke særlig pent ut.  Et skrekkeksempel er Courtney Cox som jo i utgangspuntet hadde fantastisk ansiktsstruktur. 

Så det er for å unngå rynker altså? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, dainty skrev:

SE ser mer maskulin ut med større hake. Minner om en mini-Jay Leno.

Mener SE sa i ett blogginnlegg at hun ikke har gjort noe med haka, men at den har blitt «større» etter kjeveoperasjonen. (Hun var veldig overbitt før operasjonen)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg innbilte meg at det var pent og hadde sååå lyst til å ta det i over et år kanskje to. Men er glad jeg ikke gjorde det.  Nå som flere har gjort det så syns jeg folk mister særpreget sitt, de ser helt lik ut som hverandre og mister den søte, naturlige og levende ansiktsformen sin. 

Man må ha hvertfall 1,5 ml hvert sted, MINST for at det skal syntes. Vanlig start for hake og kinn er 6 ml til sammen, også mer påfyll etter tre uker. Si det blir 6-8 ml før man er fornøyd, og det koster gjennomsnitlig 3200 pr ml. Det varer i 8-10 mnd. Og DET er mange penger et helt liv eller mange år! 

Anonymkode: b48be...2b6

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er for å fylle ut. Derav navnet  fillers. Rynker kan ikke unngås,  kun sinke utviklingen av med solfaktor 50 og sunn livsstil og matvei

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan sette det i rynker i underansiktet for å fylle ut.  Det settes også i selve kinnbeinet og for å lage større og mer definert hake.  

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener SE sa i ett blogginnlegg at hun ikke har gjort noe med haka, men at den har blitt «større» etter kjeveoperasjonen. (Hun var veldig overbitt før operasjonen)

Det er vanlig med overbitt. Jeg har også det.

Søk opp «mewing». Det er det som er optimal tannstilling.

Hun har ikke fått så spiss hake bare ved å ta kjeven frem. Nå har hun kanskje verre tannstilling. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, dainty skrev:

Det er vanlig med overbitt. Jeg har også det.

Søk opp «mewing». Det er det som er optimal tannstilling.

Hun har ikke fått så spiss hake bare ved å ta kjeven frem. Nå har hun kanskje verre tannstilling. 

Jeg skrev «veldig overbitt», og det er ikke det samme som overbitt. Kraftig overbitt kombinert med f.eks. dypt bitt kan gi smerter. Noe SE sa hun hadde og at dette var årsak til operasjonen. På videoer av henne før operasjonen kan du noen ganger se dette og hvordan hun «presser» frem underkjeven for å utgjevne. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev «veldig overbitt», og det er ikke det samme som overbitt. Kraftig overbitt kombinert med f.eks. dypt bitt kan gi smerter. Noe SE sa hun hadde og at dette var årsak til operasjonen. På videoer av henne før operasjonen kan du noen ganger se dette og hvordan hun «presser» frem underkjeven for å utgjevne. 

Hun lyver så mye. Vet ikke hva jeg skal tro.

AnonymBruker
Skrevet

Grusomt, i likhet med annet folk fyller på med. Jrg tror ærlig talt de som driver med det ikke er ved sine fulle fem, for dette er bokstavelig talt det dummeste jeg vet om.

Anonymkode: fb055...a25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sophie Elise har iallfall fått fillers i ansiktet/kinnbena. Hun er rundere i fjeset og ser faktisk eldre ut. Litt hamsterlook 

Anonymkode: 3ed6e...f1b

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg innbilte meg at det var pent og hadde sååå lyst til å ta det i over et år kanskje to. Men er glad jeg ikke gjorde det.  Nå som flere har gjort det så syns jeg folk mister særpreget sitt, de ser helt lik ut som hverandre og mister den søte, naturlige og levende ansiktsformen sin. 

Man må ha hvertfall 1,5 ml hvert sted, MINST for at det skal syntes. Vanlig start for hake og kinn er 6 ml til sammen, også mer påfyll etter tre uker. Si det blir 6-8 ml før man er fornøyd, og det koster gjennomsnitlig 3200 pr ml. Det varer i 8-10 mnd. Og DET er mange penger et helt liv eller mange år! 

Ja jeg synes også man mister særpreget sitt, mange blir veldig like. 

Og dyrt er det også ja :( 

Hva skjer om man tar det f.eks i to år for så å slutte?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere det er fint med fillers over/rundt kinnbena?

...

fillers i haka/hakeimplantat. 

Plastikkdamer = Pass !

a.

Skrevet

Nei, det finnes ikke fint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at alt slikt fiksfakseri er upent. Kommer til min død ikke til å forstå hvorfor vakre, norske jenter vil bruke masse penger på å ødelegge seg selv slik. Finnes det i det hele tatt en eneste mann som synes de blir finere når de gjør det der? Tviler!!!

Anonymkode: 9ee8e...d41

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...