AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 Hva tenker dere når deres kjæreste ønsker stortsett å slå av lyset når dere har sex? Typen min har ikke lav selvtillitt. Faktisk nokså stolt over kroppen sin. Men hver gang vi skal ha sex, så slår han av lyset. Hva tolker dere? At han tenner ikke på meg? Vi har vært sammen 4mnd nå. Anonymkode: 1a155...9c9 1
Jasmine9 Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 Hmm.. Å slå av lyset kan være eksta pirrende. Men kan dere ikke ha et veldig lite lys på? Eller et lys litt svakt på? F.eks. elektriske kubbelys? Da er det fortsatt veldig mørkt, men bittelitt lys så man ser hverandre litt. Sexy!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 3 minutter siden, Jasmine18 skrev: Hmm.. Å slå av lyset kan være eksta pirrende. Men kan dere ikke ha et veldig lite lys på? Eller et lys litt svakt på? F.eks. elektriske kubbelys? Da er det fortsatt veldig mørkt, men bittelitt lys så man ser hverandre litt. Sexy! Først synes jeg det var pirrende, men nå blir jeg bare usikker på meg selv. Hvorfor vil han ikke se på med når vi holder på? Han fortrekker ofte helt mørkt. Vi ser ingenting! Lurer fælt på om han rett og slett må fantaserer om andre når vi har sex:( Anonymkode: 1a155...9c9 1
Jasmine9 Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først synes jeg det var pirrende, men nå blir jeg bare usikker på meg selv. Hvorfor vil han ikke se på med når vi holder på? Han fortrekker ofte helt mørkt. Vi ser ingenting! Lurer fælt på om han rett og slett må fantaserer om andre når vi har sex:( Anonymkode: 1a155...9c9 Har du prøvd å slå på lyset igjen? Eller iallfall sørge for å ha et lite lys på? 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #5 Skrevet 7. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først synes jeg det var pirrende, men nå blir jeg bare usikker på meg selv. Hvorfor vil han ikke se på med når vi holder på? Han fortrekker ofte helt mørkt. Vi ser ingenting! Lurer fælt på om han rett og slett må fantaserer om andre når vi har sex:( Anonymkode: 1a155...9c9 Jeg foretrekker å ha det mørkt, pga usikkerhet over meg selv og min kropp og overhodet ikke dama sin kropp. Anonymkode: bd06a...8da
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #6 Skrevet 7. januar 2020 2 minutter siden, Jasmine18 skrev: Har du prøvd å slå på lyset igjen? Eller iallfall sørge for å ha et lite lys på? Det har jeg ikke gjort. Synes du jeg burde? Anonymkode: 1a155...9c9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #7 Skrevet 7. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg foretrekker å ha det mørkt, pga usikkerhet over meg selv og min kropp og overhodet ikke dama sin kropp. Anonymkode: bd06a...8da Men han er ikke usikker på sin egen kropp. Han er nokså selvsikker. Han vet godt at han har fit veltrent kropp;) Anonymkode: 1a155...9c9
Gjest Von Erich Skrevet 7. januar 2020 #8 Skrevet 7. januar 2020 Noen blir enda villere med lyset av Har ingenting med at han ikke tenner på deg.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #9 Skrevet 7. januar 2020 Liten tiss? Deformerte baller? Hår i rumpa? Anonymkode: c0153...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #10 Skrevet 7. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liten tiss? Deformerte baller? Hår i rumpa? Anonymkode: c0153...7b0 Kanskje? Men nå skal jeg tenke på at det trenger ikke være meg. Han er jo sammen med meg:) Anonymkode: 1a155...9c9 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #11 Skrevet 7. januar 2020 16 minutter siden, Von Erich skrev: Noen blir enda villere med lyset av Har ingenting med at han ikke tenner på deg. Tusen takk:) Skal starte å tenke at det trenger ikke være meg:) Anonymkode: 1a155...9c9 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #12 Skrevet 8. januar 2020 Noen liker vel bare å ha lyset av. Anonymkode: 26bdd...fbf
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #13 Skrevet 8. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen liker vel bare å ha lyset av. Anonymkode: 26bdd...fbf Anonymkode: 1a155...9c9
Bamseklemmer Skrevet 8. januar 2020 #14 Skrevet 8. januar 2020 Ex-dama mi var også sånn, persiennere og gardiner gjentrekt, det eneste lyset var fra vekkerklokka. Føltes som jeg lå i en container... det ødela den normale oppvåkning av dagslyset om morgenen. Eneste fordelen var at jeg ble "lommekjent" og flink til å fantasere. Jeg liker litt lys så jeg får øyekontakt og ser hennes grimaser under orgasmen. Litt dempet belysning gir også en mykere hudtone...
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #15 Skrevet 8. januar 2020 Alle har ulike preferanser. jeg liker en mellomting, men for mørkt så mister jeg litt tenningen. Jeg liker å se alt og det visuelle synes jeg er like viktig som den fysiske følelsen. alle liker vel forskjellig. Det er nok da heller han som kanskje foretrekker at det er helt mørkt, eller at han kanskje har lav selvtillit pga et eller annet som noen over her har nevnt... Anonymkode: e1d65...ab6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #16 Skrevet 8. januar 2020 Er nok større sjans for at det er noe ved hans egen kropp han skammer seg over og ikke din. Anonymkode: 7f26a...cea 1
Jasmine9 Skrevet 8. januar 2020 #17 Skrevet 8. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg ikke gjort. Synes du jeg burde? Anonymkode: 1a155...9c9 Ja, iallfall spørre om dere kan ha litt lys på Møtes på halvveien 1
Gjest Helene Tveit1 Skrevet 8. januar 2020 #18 Skrevet 8. januar 2020 (endret) Jeg spurte typen. Da sa han at han var inne i en periode hvor han tente på en annen jente. Det går stort sett over Endret 8. januar 2020 av Helene Tveit1
Gjest Alterego666 Skrevet 8. januar 2020 #19 Skrevet 8. januar 2020 4 timer siden, Helene Tveit1 skrev: Jeg spurte typen. Da sa han at han var inne i en periode hvor han tente på en annen jente. Det går stort sett over Hvordan reagerte du på det?
Gjest Helene Tveit1 Skrevet 8. januar 2020 #20 Skrevet 8. januar 2020 14 timer siden, Alterego666 skrev: Hvordan reagerte du på det? Er det noe å reagere på da. Annet en at det er godt å få snakket om det så kan man justere sexen etter hva han tenker på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå