sigrid106 Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 Hvor mange av dere bruker Ella M- bher? Til dere som liker den: Hvorfor er den bra? Til dere som ikke liker den: Hvorfor? Også til slutt dersom du ikke skulle velge Ella M, hva hadde du valgt da?
Kniv & gaffel Skrevet 8. januar 2020 #2 Skrevet 8. januar 2020 Jeg bruker ikke Ella M enkelt og greit fordi de ikke finnes i min størrelse. Så vidt jeg kan se finnes de opp til E-cup, og jeg trenger større enn det. I tillegg virket BHene fra Ella M spinkle og tynne i stoffet, og gir dermed lite støtte for tunge bryster. I stedet for Ella M vil jeg anbefale Freya, Fantasie, Panache eller PrimaDonna. Særlig Freya har mange fine modeller med stor cup uten å se kjerringaktige ut.
Kniv & gaffel Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 Hva slags BH er det? @Helene Tveit1? Er det Ella M som TS spør om? Fin BH, men personlig så foretrekker jeg en cup som går høyere opp. Jeg liker ikke følelsen av at brystet holder på å falle ut av cupen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå