Gå til innhold

Kan man legge til gamle klassekamerater nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man er i 30-årene? Eller gjør ikke folk sånt lenger?

Dette gjelder folk jeg var mye med på ungdomsskolen, og folk fra barneskolen, som jeg har mistet kontakten med og flyttet unna.

Mange har jeg antageligvis hatt som venner tidligere, men for noen år siden fikk jeg for meg å rydde opp i lista og sletta alle jeg faktisk ikke hadde noen kontakt med.

Men nå kjenner jeg at jeg faktisk er nysgjerrig på hvordan disse menneskene har det, og selv om jeg ikke planlegger noen reunion med noen av disse, så kunne det vært interessant å se hvor i verden de er og hva de gjør allikevel.

Men, jeg kjenner på at det egentlig føles ganske kleint å plutselig skulle legge til folk ut av det blå? Spesielt hvis det er noen jeg har slettet tidligere.🙈 Gitt at noen husker det eller har lagt merke til det i det hele tatt!

Anonymkode: c2b9f...b2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er tidligere venner/ folk du hadde god kontakt med er det hyggelig. Tidligere mobbere og bitches fra ungdomsskolen godtar jeg ikke.

Anonymkode: 5054a...d6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er tidligere venner/ folk du hadde god kontakt med er det hyggelig. Tidligere mobbere og bitches fra ungdomsskolen godtar jeg ikke.

Anonymkode: 5054a...d6e

Jeg var heller i andre enden av skalaen. 🙂

Anonymkode: c2b9f...b2d

AnonymBruker
Skrevet

Er bare et absolutt fåtall jeg har på facebook. Gidder ikke ha noen der bare fordi jeg er nyskjerrig. 

Anonymkode: 510a9...7fd

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller gjør ikke folk sånt lenger?

Legger som regel kun til folk jeg har kontakt med. Ser ikke hvorfor jeg skal ha 1000 venner på Facebook som jeg ikke har kontakt med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...