Gjest siri piri Skrevet 2. juni 2005 #1 Skrevet 2. juni 2005 Har noen prøvd denne ennå? Hvis den har kommet da, jeg så den nettopp på lancôme sine sider.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #2 Skrevet 3. juni 2005 Jeg spurte for en stund siden, men damen i parfymeriet påstod det ikke fantes. Har sett den hos SN, og vurderer å prøve, men de andre vannfaste mascaraene jeg har hatt fra Lancome, har tørket ut i løpet av veldig kort tid, 5-6 uker. Og jeg behandler mascaraene bra, og har aldri ellers problemer med dette.
Gjest Lilleulv Skrevet 3. juni 2005 #3 Skrevet 3. juni 2005 Få høre når noen har testet denne mascaraen da. Har enda ikke bestemt meg for sommerens vannfaste
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #4 Skrevet 4. juni 2005 På Esthetique blånektet de fortsatt for at Hypnose finnes i vannfast, så den er kanskje ikke kommet til Norge i det hele tatt?
Gjest siri piri Skrevet 4. juni 2005 #5 Skrevet 4. juni 2005 På Esthetique blånektet de fortsatt for at Hypnose finnes i vannfast' date=' så den er kanskje ikke kommet til Norge i det hele tatt?[/quote'] Hmm... Fant ut av det samme. Går jo an å bestill fra SN evt. Men hvis Lancome vannfaste mascaraer pleier å tørke ut, så gjør sikkert denne det og :-? Men kommer sikkert til å prøve den likevel. Eller kanskje Shisheido'en (som jeg ser du ofte anbefaler Lilith). Kom sommer, så jeg kan bade! Men med dette været blir det jo snart vannfast snart uansett!
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #6 Skrevet 4. juni 2005 Flex WP? Den har jeg kjøpt flere ganger, senest i dag. Den sitter godt, og gir fine, lange vipper. Jeg skal i hvertfall ikke kjøpe Lancome-mascaraer på SN flere ganger, for de har tørket ut ultraraskt.
Gjest siri piri Skrevet 4. juni 2005 #7 Skrevet 4. juni 2005 Jeg skal i hvertfall ikke kjøpe Lancome-mascaraer på SN flere ganger' date=' for de har tørket ut ultraraskt.[/quote'] OK, godt å vite. Det blir nok Flex WP(siden jeg liker Flextencils), Hypnôsen eller Shisheido Distinguish(?), har ikke bestemt meg helt ennå. Men alt for å unngå de som blir tørre :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå