Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Spiteful
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til denne typen menneske, og det er bare en ting å gjøre; hold henne ute fra livet ditt. Hun vil deg ikke vel, hun prøver å ødelegge for deg og stiller ikke opp når du trenger det. På meg virker det dessuten som hun har psykopatiske trekk, ved at hun får energi av å være ond mot deg (såre deg, dukke deg mht drømmene - ambisjonene - dine) og av skadefryd. Hun vil bare bryte deg ned og hevde seg selv på din bekostning. Så enten «slår du opp« Og dier hvorfor eller du ghoster henne. Du har INGEN forpliktelser overfor henne. 

Anonymkode: a2a45...819

AnonymBruker
Skrevet

Hun minner om en venninne jeg hadde. Det er bare å komme seg bort. Du kommer til å få det mye bedre uten henne. 

Anonymkode: 65ce9...f25

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk om de har denne tatoveringen skjult et sted på kroppen800px-Biohazard.svg.png

Anonymkode: 4186f...29d

• Liker 1
Skrevet

PLZ gjør dette:

om du har henne på sosiale medier, unfollow.

ikke gi henne noen grunn, = verdiløs.

Hun vet AKKURAT hva hun driver med, men hun tror du ikke vet at 

hun vet det, og prøver på en måte å spille på dine følelser fordi hun tror hun er smartere.

ved å unfollow henne uten grunn, blir hun bare sjokkert uten å vise det, for hun forventet ikke det,

hun trodde hun hadde deg rundt lillefingeren hele tiden, og at du bare er dum. Det vil irritere henne at hun ikke vet NØYAKTIG hvorfor du gjorde det, (veriløs) noe jeg tror hun fortjener. Fordi hun venter nå sikkert til å gjøre ting mot deg som du ikke vet om,

om hun er sånn engang, løp! Det er bare ett tegn og hun har visst hvem hun er, uten at hun særlig er klar over at du vil merke.

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Spiteful

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...