AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 Har IKM til søndag og pleier alltid å få mens om morningen, men i dag blødde jeg plutselig midt på dagen var på shopping så løp på do.. , og det var blod på papiret.. tok et truseinnlegget i trusa og vi ble enda noen timer på shopping. Kom hjem så var det litt rødt i truseinnlegget men ikke noe mer når jeg tisset.. heller ikke noe mer nå på kvelden.. hva skjer? Har litt murringer neders i magen . Hva kan det være? Aldri hatt det sånn før Anonymkode: 96756...bfb
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 Høres ut som mensen kommer litt tidligere desverre 😕 Anonymkode: c83d2...683
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 Det var akkurat slik min festeblødning var. Krysser fingre🤞🏻 Anonymkode: b938b...ae7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var akkurat slik min festeblødning var. Krysser fingre🤞🏻 Anonymkode: b938b...ae7 Godt å høre❤️ Vet jo at det kan være mens, men har aldri i mine 35 år fått mensen « i trusa» uten noe forvarsel .. alltid på do om morningen.. så krysser fingrene.. Anonymkode: 96756...bfb
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #5 Skrevet 16. januar 2020 Var du gravid? Anonymkode: 0f13e...2a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå