AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 Trenger sos hjelp...Da jeg nylig hadde sex med mannen fantaserte jeg at jeg lå med en helt annen mann. Dette må da bety at noe er galt i mitt forhold??? Er dette vanlig? Dette har ikke vært vanlig for meg før nå. Har tatt meg i å fantasere om andre i det siste men ikke på denne måten. Er det vanlig? Anonymkode: 7155c...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 Jeg gjør det iallefall Anonymkode: 49abf...9f5 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det iallefall Anonymkode: 49abf...9f5 Sammen med fast partner? Anonymkode: 7155c...6bc
Gjest Alterego666 Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 Jeg fantaserer fra tid til annen at vi er flere enn to. Partner synes også det er opphissende, litt avhengig av hvem det er...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #5 Skrevet 7. januar 2020 Det er vel helt normalt?? Anonymkode: 70acd...80a 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #6 Skrevet 7. januar 2020 Jeg gjør det 😁 Anonymkode: e3e09...12e 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #7 Skrevet 7. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel helt normalt?? Anonymkode: 70acd...80a Er det det? Jeg har hatt min partner i 16 år, og det har faktisk ikke skjedd. Det værste med det hele, er at mannen i fantasien var en spesifikk mann. Har forsøkt å snakke med ei venninne om det og hun syntes det var helt bak mål Anonymkode: 7155c...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #8 Skrevet 7. januar 2020 3 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg fantaserer fra tid til annen at vi er flere enn to. Partner synes også det er opphissende, litt avhengig av hvem det er... Deler du fantasiene dine med partner? Anonymkode: 7155c...6bc
Gjest Alterego666 Skrevet 7. januar 2020 #10 Skrevet 7. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Deler du fantasiene dine med partner? Anonymkode: 7155c...6bc Selvsagt. Det er en del av vår flørt og utforsking av hverandre og oss selv.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #11 Skrevet 7. januar 2020 Jeg hørte andre gjorde det lenge, mens jeg bare holdt meg til min. SÅ - ble jeg betatt av en annen mann. Etter en stund ble jeg betatt av en annen, så en annen.. ja, dette over år. De siste årene av våre 20 år tilsammen har jeg tenkt mer og mer på andre under sex og tenker det er helt normalt. Mannen trenger selvfølgelig ikke vite;) Anonymkode: ca371...d14 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #12 Skrevet 7. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hørte andre gjorde det lenge, mens jeg bare holdt meg til min. SÅ - ble jeg betatt av en annen mann. Etter en stund ble jeg betatt av en annen, så en annen.. ja, dette over år. De siste årene av våre 20 år tilsammen har jeg tenkt mer og mer på andre under sex og tenker det er helt normalt. Mannen trenger selvfølgelig ikke vite;) Anonymkode: ca371...d14 Hvorfor ha sex sammen da? Anonymkode: 7e95e...6c5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #13 Skrevet 7. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hørte andre gjorde det lenge, mens jeg bare holdt meg til min. SÅ - ble jeg betatt av en annen mann. Etter en stund ble jeg betatt av en annen, så en annen.. ja, dette over år. De siste årene av våre 20 år tilsammen har jeg tenkt mer og mer på andre under sex og tenker det er helt normalt. Mannen trenger selvfølgelig ikke vite;) Anonymkode: ca371...d14 Men ahr. Drømmesex er jo å bli tilfredsstilt og tent uten å bruke fantasi? Har det virkelig ikke gitt seg? Nei off sånn kan jeg ikke ha det resten av livet. TS Anonymkode: 7155c...6bc
Spiteful Skrevet 7. januar 2020 #14 Skrevet 7. januar 2020 Jeg har hørt det er helt normalt, spesielt etter et langt forhold. Jeg skal være ærlig å innrømme at jeg nesten gråter av tanken på at kjæresten min gjør det samme mot meg (jeg vet ikke om han gjør det, men hvis). Jeg syns det er skikkelig ekkelt å tenke på at han kanskje tenker på andre jenter, og ikke meg. Æsj nei fysj 5
Bamseklemmer Skrevet 8. januar 2020 #15 Skrevet 8. januar 2020 Det er helt normalt og det er lov. Men du trenger ikke å si at du fantaserer om en gutt til din partner, iallefall ikke stønne navnet på gutten🙉
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #16 Skrevet 8. januar 2020 1 time siden, Spiteful skrev: Jeg har hørt det er helt normalt, spesielt etter et langt forhold. Jeg skal være ærlig å innrømme at jeg nesten gråter av tanken på at kjæresten min gjør det samme mot meg (jeg vet ikke om han gjør det, men hvis). Jeg syns det er skikkelig ekkelt å tenke på at han kanskje tenker på andre jenter, og ikke meg. Æsj nei fysj Glad for at jeg ikke tenker slik. Min mann må gjerne fantasere om andre. Kan fint dele fantasiene med meg også. Jeg synes dette er en fin og befriende del av vårt sexliv, akkurat det å kunne dele fantasier. Jeg føler meg ikke det minste mindre sexy eller elsket av den grunn. Også fantasier er noe VI deler. Veldig intim opplevelse å dele slikt. Det gjør vår relasjon unik i at vi deler alt. Kan det. Jeg synes det er helt urealistisk å tenke, tro eller kreve at partneren ikke skal bli tent av eller fantasere om andre. Jeg vet at man gjør det, og da er det fint med slik tillit at også dette deles. Jeg oppmuntrer gjerne til det jeg. Kan fint gjøre ham oppmerksom på en flott dame, eller lage fantasier for ham. Synes det er helt herlig at han blir kåt, og det truer ikke meg, eller vår relasjon, at han blir kåt av andre. Det er meg han har sex med, og vårt sexliv inneholder dette også. Jeg hadde ærlig talt ikke klart å tro på en mann som sa at han bare ble kåt av meg. Uttalelsen i seg selv hadde jeg ansett som løgn, og jeg liker svært dårlig å bli løyet for. Det hadde liksom vært det motsatte av hva jeg og min mann deler. Tillit, åpenhet, begeistring for hverandres kåthet og nytelse, fri tanke og fri tale, og en inderlig nærhet i at vi deler dette. Kan det. Så herlig unikt å ha en partner hvor det er mulig! Anonymkode: d07ed...f3e 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #17 Skrevet 8. januar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Glad for at jeg ikke tenker slik. Min mann må gjerne fantasere om andre. Kan fint dele fantasiene med meg også. Jeg synes dette er en fin og befriende del av vårt sexliv, akkurat det å kunne dele fantasier. Jeg føler meg ikke det minste mindre sexy eller elsket av den grunn. Også fantasier er noe VI deler. Veldig intim opplevelse å dele slikt. Det gjør vår relasjon unik i at vi deler alt. Kan det. Jeg synes det er helt urealistisk å tenke, tro eller kreve at partneren ikke skal bli tent av eller fantasere om andre. Jeg vet at man gjør det, og da er det fint med slik tillit at også dette deles. Jeg oppmuntrer gjerne til det jeg. Kan fint gjøre ham oppmerksom på en flott dame, eller lage fantasier for ham. Synes det er helt herlig at han blir kåt, og det truer ikke meg, eller vår relasjon, at han blir kåt av andre. Det er meg han har sex med, og vårt sexliv inneholder dette også. Jeg hadde ærlig talt ikke klart å tro på en mann som sa at han bare ble kåt av meg. Uttalelsen i seg selv hadde jeg ansett som løgn, og jeg liker svært dårlig å bli løyet for. Det hadde liksom vært det motsatte av hva jeg og min mann deler. Tillit, åpenhet, begeistring for hverandres kåthet og nytelse, fri tanke og fri tale, og en inderlig nærhet i at vi deler dette. Kan det. Så herlig unikt å ha en partner hvor det er mulig! Anonymkode: d07ed...f3e Joda der er sikkert naivt å tro at ikke partneren min også fantaserer. Men for meg er det noe helt nytt, og livredd sexlivet vil gå dukken hvis plutselig ikke han tenner meg. Anonymkode: 7155c...6bc
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #18 Skrevet 8. januar 2020 13 timer siden, Spiteful skrev: Jeg har hørt det er helt normalt, spesielt etter et langt forhold. Jeg skal være ærlig å innrømme at jeg nesten gråter av tanken på at kjæresten min gjør det samme mot meg (jeg vet ikke om han gjør det, men hvis). Jeg syns det er skikkelig ekkelt å tenke på at han kanskje tenker på andre jenter, og ikke meg. Æsj nei fysj I følge mange her inne så gjør han vel det.🙄 jeg ble litt sjokka over å gjøre det selv, synes det er litt frekt å direkte fantasere om andre under sex. En ting er jo når man er alene eller bare lar tankene flyte når man ser personer. Men å mentalt skifte ut partneren under akten kan for meg umulig være noe sunnhetstegn. TS Anonymkode: 7155c...6bc 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #19 Skrevet 8. januar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Men ahr. Drømmesex er jo å bli tilfredsstilt og tent uten å bruke fantasi? Har det virkelig ikke gitt seg? Nei off sånn kan jeg ikke ha det resten av livet. TS Anonymkode: 7155c...6bc Det er jo ikke sånn at jeg tenker på andre under hele akten. Mer sånn noen sekunder her eller der. Toppen et minutt kanskje. Av feks 15-30 minutt så er jo ikke det så mye;) Anonymkode: ca371...d14 1
Gjest Alterego666 Skrevet 8. januar 2020 #20 Skrevet 8. januar 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Glad for at jeg ikke tenker slik. Min mann må gjerne fantasere om andre. Kan fint dele fantasiene med meg også. Jeg synes dette er en fin og befriende del av vårt sexliv, akkurat det å kunne dele fantasier. Jeg føler meg ikke det minste mindre sexy eller elsket av den grunn. Også fantasier er noe VI deler. Veldig intim opplevelse å dele slikt. Det gjør vår relasjon unik i at vi deler alt. Kan det. Jeg synes det er helt urealistisk å tenke, tro eller kreve at partneren ikke skal bli tent av eller fantasere om andre. Jeg vet at man gjør det, og da er det fint med slik tillit at også dette deles. Jeg oppmuntrer gjerne til det jeg. Kan fint gjøre ham oppmerksom på en flott dame, eller lage fantasier for ham. Synes det er helt herlig at han blir kåt, og det truer ikke meg, eller vår relasjon, at han blir kåt av andre. Det er meg han har sex med, og vårt sexliv inneholder dette også. Jeg hadde ærlig talt ikke klart å tro på en mann som sa at han bare ble kåt av meg. Uttalelsen i seg selv hadde jeg ansett som løgn, og jeg liker svært dårlig å bli løyet for. Det hadde liksom vært det motsatte av hva jeg og min mann deler. Tillit, åpenhet, begeistring for hverandres kåthet og nytelse, fri tanke og fri tale, og en inderlig nærhet i at vi deler dette. Kan det. Så herlig unikt å ha en partner hvor det er mulig! Anonymkode: d07ed...f3e Preach it, Sista!👩💼🤟
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå