AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 Jeg har en slik vifte i taket på badet i leiligheten min. Den har begynt å bråke mer enn normalt, og jeg lurer derfor på om det er mulig å ta den ned og rengjøre den skikkelig? Jeg har prøvd å ta den ned, men finner ingen skruer eller andre hint til hvordan den kan demonteres. Tør ikke dra for hardt, for er redd for å ødelegge den. Er det noen som har erfaring med å ta ned slik vifter? Og hvordan gjøres det?! https://megaflis.no/baderomsvifte-100f-standard.html Anonymkode: e4455...fba
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 Enten er det en liten skrue i underkant som kan løsnes, eller så er det bare å trekke frontpanelet ut i underkant. Dette avhenger av nøyaktig hvilken modell det er, jfr. bruksanvisningen. (Til en annen gang: Måten å finne ut slikt på er å google typebetegnelsen som du allerede har funnet, gå inn på det treffet som leder til produsentens hjemmesider og se hva som ligger av bruksanvisninger etc. der.) Anonymkode: dbdcf...bd6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enten er det en liten skrue i underkant som kan løsnes, eller så er det bare å trekke frontpanelet ut i underkant. Dette avhenger av nøyaktig hvilken modell det er, jfr. bruksanvisningen. (Til en annen gang: Måten å finne ut slikt på er å google typebetegnelsen som du allerede har funnet, gå inn på det treffet som leder til produsentens hjemmesider og se hva som ligger av bruksanvisninger etc. der.) Anonymkode: dbdcf...bd6 ... og når du tar av frontpanelet kommer du bedre til med støvsuger. Demontering som medfører å løsne på ledninger bør du ikke gjøre selv. Anonymkode: dbdcf...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå