Fjollefyr Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 ..eh..ja.. rart spørsmål. Men dere damer ; hvordan ville dere reagert om en mannlig bekjent stilte i bursdagen deres, utkledd som prinsesse/misse dronninge selv om det ikke var type kostyme fest eller karneval? Og at du var 37 år..ish..
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 Jeg ville ledd. Men mine kamerater ville forhåpentligvis tålt det. Anonymkode: 7306b...0e1
Mr&Ro Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 Trukket på smilebåndet og etterpå behandlet han som den vennen han i bunn og grunn er😊 1
Nymerïa Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 19 minutter siden, Fjollefyr skrev: ..eh..ja.. rart spørsmål. Men dere damer ; hvordan ville dere reagert om en mannlig bekjent stilte i bursdagen deres, utkledd som prinsesse/misse dronninge selv om det ikke var type kostyme fest eller karneval? Og at du var 37 år..ish.. Jeg hadde faktisk reagert mest på at denne personen velger å være dronning/ prinsesse i noen andres bursdag. La nå engang bursdagsbarnet skinne. I andre sammenhenger hadde jeg syntes det var hyggelig, men jeg hadde kanskje satt pris på et hint på forhånd. 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #5 Skrevet 7. januar 2020 Ville tenkt du var litt oppmerksomhetssyk. La bursdagsbarnet få skinne i fred på dagen sin. Å kle deg som missedronning kan du gjøre ved andre anledninger, din egen bursdag eller på en vanlig fest feks. Anonymkode: e0da2...9d4 3
Tiilipån Skrevet 7. januar 2020 #6 Skrevet 7. januar 2020 Kommer Ann på vennen. Noen er det naturlig å se i kjole.
Fjollefyr Skrevet 7. januar 2020 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2020 Takk for ærlige svar. Dama er et sprudlende og godt menneske, så derfor jeg lurer egentlig. Har spøkt litt rundt å komme i kostyme, men ikke som dame..
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #8 Skrevet 7. januar 2020 Hvis det er utkledningsparty så er det ok, ikke ellers. Anonymkode: 0bf72...f72
annebanane Skrevet 7. januar 2020 #9 Skrevet 7. januar 2020 Om en mannlig venn vil komme som dame er det helt fint, og noe jeg hadde håpt at vi kunne snakket åpent om. Men det å komme i ballkjole og lignende hadde bare vært rart om det ikke var humor over det som et kostyme, for vi er ikke den type formelle gjengen. Om det var slik at denne vennen var interessert i å kle seg seriøst i dameklær hadde jeg heller hjulpet med å finne passende klær.
Gjest Blondie65 Skrevet 7. januar 2020 #10 Skrevet 7. januar 2020 Jeg mener at man skal kle seg for anledningen. Det synes jeg igrunnen ikke man gjør når man stiller i ballkjole når en ikke skal på ball. Det er like passende som bikini i slalomløypen på Geilo i januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå