Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mine vipper er helt krise. Kritthvite, veldig tynne og krøllete. Og veldig få!! Og de knekker bare jeg ser på de i speilet :(

Føler jeg finner igjen vippene mine overalt. Og jeg har ofte vipper i øyet. Er det mulig å få bedre vippevekst og få de til å slutte å falle av?

Anonymkode: 2557d...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De høres jo helt ødelagte ut. Kanskje du burde droppe mascara en stund? Og hvertfall kjøpe en mascara som er litt vennlig mot vippene dine.. Jeg bruker å smøre pittelitt aloe vera gel på de av og til etter dusj, bare litt og pass på å ikke få det i øynene. Men er de hvite og krøllete så høres de ut som hår som er bleika for hardt 😬 aldri vært borti.. Prøv å stikk innom en salong som har litt peiling og hør med de? 

Skrevet

Vippeserum virker. Jeg bruker Iglow

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker forresten aldri maskara, da det ikke ser bra ut i det hele tatt på vippene mine. Har heller aldri bleket de 😂 Har prøvd å farge de med vippefarge da, men fargen sklir bare rett av. De har bare alltid vært sånn

Anonymkode: 2557d...cd3

Skrevet
På 8.1.2020 den 12.13, SansaS skrev:

Vippeserum virker. Jeg bruker Iglow

Iglow funket før de tok vekk den aktive ingrediensen, men jeg ble knallrød langs vippekanten. 

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, SupaWoman skrev:

Iglow funket før de tok vekk den aktive ingrediensen, men jeg ble knallrød langs vippekanten. 

iGlow funker ikke uten den magiske ingrediensen deres som de tok bort, har hørt fra vippestylisten jeg brukte før at de brukte den samme ingrediensen som man bruker mot en øyesykdom, det kan jo stemme, siden vi har noen på jobben (sykehjem) med veeeldig lange vipper. Skal følge med på hva de bruker og be legen skrive ut en resept for meg og hehe, rapporterer her hvis jeg finner det ut 😂

Skrevet

Jeg bruker NanoLash og det funker som bare det. Hadde knøttkorte vipper som stod rett ut. Nå bøyer de seg pent, og jeg måtte ta en pause fordi de ble for lange. Mine var ganske mørke før også, men har fått en mer intens farge. Ingen røde øyelokk, og jeg har i utgangspunktet sensitiv hud.

Kjøpte en 3-pack og vil tro jeg vil ha serum i et par år.

Anonymkode: 90cfe...e5a

Skrevet

Har aldri brukt vippeserum osv... men etter jeg begynte å ta multivitaminer + litt ekstra D-vitamin regelmessig,  samt spise sunnere generelt fikk jeg tettere og lengre vipper. Samt tykkere hår. Ser tydelig forskjell. Mer skulle det ikke til for min del. 

Anonymkode: 85928...bb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...