Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jente på 20 år som jobber på lekebutikk å Gullsmed. Avslauttet skolegangen min for nesten 2 år siden da jeg fikk meg jobb å var veldig skolelei å ikke hadde noe mye motivasjon eller visste ikke hva det skulle bli ut av meg, kanskje dumt men gjort er gjort.

Men har lenge hadd tanken på Maler yrke, å har virkelig lyst for å gå inn for det. Er det noen som vet hvilke mulighetene er? Om jeg er nødt til å gå vgs på nytt igjen? Eller er det en mulighet til å starte rett i bedrift? Å om det kanskje finnes noe kurs? 
Må gi det et forsøk å skriv inne på forume, om kanskje noen har noe gode tips:)

Takk for svar 😄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Så bra du vil bli maler. Den naturlige veien er to år skole og to år i læra. Det finnes flere andre modeller, og malerfaget trenger virkelig folk så du vil nok finne noen som er villige til å hjelpe deg slik at du kan unngå skole, men da må du ta en teoretisk eksamen i VG3 malerfag før du får ta svenneprøven. Ta kontakt med nærmeste opplæringskontor, eller ta kontakt på denne nettsiden; erdufargerik.no, så hjelper de deg gjerne.

MASSE lykke til! 

Anonymkode: c16fa...fd2

Skrevet

tusen takk for svar! skal ta kontakt med opplæringskontoret å sjekke ut nettstedet :D så krysse æ fingran for at det bli nå :D 

• Liker 1
Skrevet
På 10.1.2020 den 23.31, AnonymBruker skrev:

Hei.

Så bra du vil bli maler. Den naturlige veien er to år skole og to år i læra. Det finnes flere andre modeller, og malerfaget trenger virkelig folk så du vil nok finne noen som er villige til å hjelpe deg slik at du kan unngå skole, men da må du ta en teoretisk eksamen i VG3 malerfag før du får ta svenneprøven. Ta kontakt med nærmeste opplæringskontor, eller ta kontakt på denne nettsiden; erdufargerik.no, så hjelper de deg gjerne.

MASSE lykke til! 

Anonymkode: c16fa...fd2

hei, hva er vanlig timelønn med fagbrev?

Anonymkode: 067a8...500

Skrevet

Trenger man utdanning til å bli maler? 

Anonymkode: 4d582...f29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...