madicken44 Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 Hei! Jente på 20 år som jobber på lekebutikk å Gullsmed. Avslauttet skolegangen min for nesten 2 år siden da jeg fikk meg jobb å var veldig skolelei å ikke hadde noe mye motivasjon eller visste ikke hva det skulle bli ut av meg, kanskje dumt men gjort er gjort. Men har lenge hadd tanken på Maler yrke, å har virkelig lyst for å gå inn for det. Er det noen som vet hvilke mulighetene er? Om jeg er nødt til å gå vgs på nytt igjen? Eller er det en mulighet til å starte rett i bedrift? Å om det kanskje finnes noe kurs? Må gi det et forsøk å skriv inne på forume, om kanskje noen har noe gode tips:) Takk for svar 😄
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #2 Skrevet 10. januar 2020 Hei. Så bra du vil bli maler. Den naturlige veien er to år skole og to år i læra. Det finnes flere andre modeller, og malerfaget trenger virkelig folk så du vil nok finne noen som er villige til å hjelpe deg slik at du kan unngå skole, men da må du ta en teoretisk eksamen i VG3 malerfag før du får ta svenneprøven. Ta kontakt med nærmeste opplæringskontor, eller ta kontakt på denne nettsiden; erdufargerik.no, så hjelper de deg gjerne. MASSE lykke til! Anonymkode: c16fa...fd2
madicken44 Skrevet 16. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2020 tusen takk for svar! skal ta kontakt med opplæringskontoret å sjekke ut nettstedet :D så krysse æ fingran for at det bli nå :D 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 På 10.1.2020 den 23.31, AnonymBruker skrev: Hei. Så bra du vil bli maler. Den naturlige veien er to år skole og to år i læra. Det finnes flere andre modeller, og malerfaget trenger virkelig folk så du vil nok finne noen som er villige til å hjelpe deg slik at du kan unngå skole, men da må du ta en teoretisk eksamen i VG3 malerfag før du får ta svenneprøven. Ta kontakt med nærmeste opplæringskontor, eller ta kontakt på denne nettsiden; erdufargerik.no, så hjelper de deg gjerne. MASSE lykke til! Anonymkode: c16fa...fd2 hei, hva er vanlig timelønn med fagbrev? Anonymkode: 067a8...500
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #5 Skrevet 22. januar 2020 Trenger man utdanning til å bli maler? Anonymkode: 4d582...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå