Gå til innhold

Menn....Hvor mye har vekten å si?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er meg, hehe:

Veldig våt og kåt og tenner på absolutt alt du ønsker,  MEN har 5-10 kg for mye. Ser dere forbi det når hun ellers er med på «alt» - og kan det bli for mye av det gode? Altså at hun blir for ivrig og tilgjengelig. Elsker sex og har hatt noen menn siste årene og fått kommentaren om at jeg er drømmedama i senga, men tror det liksom ikke. Blir kroppsfokusert når jeg tenker på sexen i ettertid. 

Uansett så har jeg bestemt meg for å gå ned noen kg for min egen del, men bare interessant å høre hvordan dere tenker?

Anonymkode: 5f9d9...428

Videoannonse
Annonse
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er meg, hehe:

Veldig våt og kåt og tenner på absolutt alt du ønsker,  MEN har 5-10 kg for mye. Ser dere forbi det når hun ellers er med på «alt» - og kan det bli for mye av det gode? Altså at hun blir for ivrig og tilgjengelig. Elsker sex og har hatt noen menn siste årene og fått kommentaren om at jeg er drømmedama i senga, men tror det liksom ikke. Blir kroppsfokusert når jeg tenker på sexen i ettertid. 

Uansett så har jeg bestemt meg for å gå ned noen kg for min egen del, men bare interessant å høre hvordan dere tenker?

Høres helt flott ut du. Helt perfekt faktisk om du klarer å rusle noen turer sammen med meg uten å dø. 

Noen kilo ekstra gjør ingenting. Du blir bare mykere og bedre av det synes jeg. Heller ti kilo for mye enn to for lite. 

Men hvis du hadde vært dama mi så hadde jeg støttet deg om virkelig ønsket å gå ned i vekt. For det er jo du som bestemmer over kroppen din, men for min del hadde det gått helt fint om du fortsatt hadde beholt vekta. 

• Liker 6
Skrevet

5 kg for mye i forhold til bmi? Da er man jo fortsatt ‘normalt’ slank?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

5-10 kilo ekstra er perfekt. Fordi dette ofte gir kvinnen større pupper og velformet rumpe. 

Anonymkode: 8572d...fae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Størrelse har ingenting å si så lenge du kan løpe en mil på 50 minutter og du kan ri i 15 minutter.

Anonymkode: 8bfdd...9d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye for meg. Jeg elsker store og overvektige damer. Gjerne alt fra en 30-50kg ekstra.

Anonymkode: c0914...c32

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Størrelse har ingenting å si så lenge du kan løpe en mil på 50 minutter og du kan ri i 15 minutter.

Anonymkode: 8bfdd...9d0

Ikke mange menn som klarer å løpe mila på 50 minutter.

• Liker 4
Skrevet

Kommer jo an på. Er du fem til ti kg over grensa som er overvektig, over hva du føler deg komfortabel med osv?

Tiltrekning har naturligvis en del å si, men heldigvis er det like mange idealkropper som det er mennesker der ute: Alle liker noe forskjellig, så det er irrelevant hva vi mener. Det eneste som betyr noe er din egen og din (potensielle) partners mening.

• Liker 1
Skrevet

5-10 kg overvekt betyr ingenting, om dama er kåt og glad i sex. Mye heller ei sånn dame, enn ei som har "modellkropp", men er lite kåt og lysten. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5-10 kg er helt innafor dette. Men det er en del som starter der, også forfaller de mye mer, da begynner det å bli litt farlig. Men litt ekstra pupper, rumpe og lår er bare sexy og deilig :)

Så lenge du er trygg på deg selv og føler deg sexy, så er dette langt innafor!

Anonymkode: ce0f2...1ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Loff77 skrev:

5 kg for mye i forhold til bmi? Da er man jo fortsatt ‘normalt’ slank?

Nei har BMI på 27 , så er «overvektig», men har en del muskler og vekten er greit fordelt.

Gjest bloody
Skrevet

Så lenge hu har pupper bryr jeg meg ikke 😆

AnonymBruker
Skrevet

Det ville jeg ikke brydd meg om.   Den vitigste skjønnheten kommer innenfra.

Anonymkode: 7c72a...bc4

Skrevet

Vekt og BMI forteller jo heller ikke hele historien. Damer med brede hofter, markert midje, og store pupper ser jo ofte råsexy ut, selv om BMIen er over det "anbefalte"  Mens damer med smalere hofter, små pupper, tynne ben, og mage/bilring slett ikke er like tiltrekkende.  Mia Gundersen vs Trine Skei Grande, dere skjønner tegninga.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir glad når jeg leser dette. 
Tror mange damer, inkludert meg selv, er for kritiske mot egen kropp. 
Plager ikke meg om en mann har noen kg ekstra heller. 

Anonymkode: f3738...d09

Gjest Alterego666
Skrevet

Det som er viktig for meg:

-Hun er glad i kroppen sin og trives i den.

-Er glad i å bevege seg og normalt sprek og bevegelig

-Glimt i øynene, glad i innuendo

-Glad i å grise

Vekt betyr lite før det spiller negativt inn på de øverste punktene.

Skrevet

Ingenting å bety for min del...men nå vil jeg helst ha de som har litt ekstra...

Skrevet
15 timer siden, Resignert skrev:

Vekt og BMI forteller jo heller ikke hele historien. Damer med brede hofter, markert midje, og store pupper ser jo ofte råsexy ut, selv om BMIen er over det "anbefalte"  Mens damer med smalere hofter, små pupper, tynne ben, og mage/bilring slett ikke er like tiltrekkende.  Mia Gundersen vs Trine Skei Grande, dere skjønner tegninga.

Hva med oss med brede hofter, markert midje og små pupper?

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, CabinCruiser said:

Hva med oss med brede hofter, markert midje og små pupper?

Eller timeglass med tynne, lange ben 😂 alle kan ikke gå under samme preferanse, sikkert like mange som syns vi ser fine ut med våre mål 😊

Anonymkode: 1c27a...aef

Skrevet

Er du et fyrverkeri i sengen, betyr 5-10 ekstra kg ingen ting.

Du må gjerne sende en pm.

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...