Leanfear Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 (endret) Hei. Hvordan fungerer ukens bolig på Finn.no? Ser en bolig som har lagt som det i 3 uker på rad nå, men dette er en bolig som vi har sett mye på, så jeg lurer på om det er noe lure greier finn.no overvåker og pusher på oss siden vi har vært mye inne på den annonsen. Så jeg lurer litt på hvordan det fungerer? Endret 7. januar 2020 av Leanfear
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 De har betalt ekstra for økt synlighet Anonymkode: 3c4e0...420 3
Leanfear Skrevet 7. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2020 Takk for svar. Er dette noe man betaler for når man inngår avtale med megler, altså det ligger i en pakke når du inngår avtale. Eller er det noe man betaler ekstra for hver uke du har den som ukens bolig?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 1 time siden, Leanfear skrev: Takk for svar. Er dette noe man betaler for når man inngår avtale med megler, altså det ligger i en pakke når du inngår avtale. Eller er det noe man betaler ekstra for hver uke du har den som ukens bolig? Megler ordner. Du blir spurt om du vil at leiligheten skal være mer synlig, og i såfall må du betale litt mer. Kan aldri tenke meg det er nødvendig å bruke penger på det, alle søker vel opp det som er av leiligheter i områdene de er interessert i. Anonymkode: 3c4e0...420 2
Leanfear Skrevet 7. januar 2020 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2020 Jo, jeg forstår jo det. Men er det noe man gjør når man skriver avtale med megler og velger pakke, eller er det noe man gjør ut i prosessen hvis man vil sprite om visningene? Som sagt, ser noen som har hatt den ute i 3 uker, 2 uker på, 1 uke av, og på igjen nå.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #6 Skrevet 7. januar 2020 7 minutter siden, Leanfear skrev: Jo, jeg forstår jo det. Men er det noe man gjør når man skriver avtale med megler og velger pakke, eller er det noe man gjør ut i prosessen hvis man vil sprite om visningene? Som sagt, ser noen som har hatt den ute i 3 uker, 2 uker på, 1 uke av, og på igjen nå. Begge deler er mulig Anonymkode: e8c82...969
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #8 Skrevet 8. januar 2020 Hos meg ser jeg det er boliger som har ligget ute en stund som ofte havner der, jeg husker å ha sett de før for en stund siden. Anonymkode: 83618...18d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå