Gå til innhold

Steke kylling i ovnen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Hver gang jeg steker kylling lår i ovnen så slipper kyllingen  masse væske . Hvis jeg prøver å tørke ut vannet (væske) så blir kyllingen for mye stekt. Mannen min mener at når man ser at det har kommet ut væske så skal man ta ut platen og helle ut væsken og så steke kyllingen  litt til.

Hvordan gjør dere det? 

Anonymkode: 3e4b0...12d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forsteker de i panne så skinnet blir brunt. Ettersteker de i ovnen 180 gr ca 20 min. Blir alltid vellykket. De er selvfølgelig tinte før steking.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Belima skrev:

Jeg forsteker de i panne så skinnet blir brunt. Ettersteker de i ovnen 180 gr ca 20 min. Blir alltid vellykket. De er selvfølgelig tinte før steking.

Hvordan klarer du å steke en rund kylling i en flat panne så skinnet blir brunt? Det må da bare bli noen flekker her og der?

Anonymkode: 7a23e...fca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer du å steke en rund kylling i en flat panne så skinnet blir brunt? Det må da bare bli noen flekker her og der?

Anonymkode: 7a23e...fca

TS skal steke kyllinglår, og det er vel det hun svarer på. De går det helt fint å steke i pannen.

Anonymkode: 0851a...f46

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS skal steke kyllinglår, og det er vel det hun svarer på. De går det helt fint å steke i pannen.

Anonymkode: 0851a...f46

Noen leser HI bedre enn andre, lett å se det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...