AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #1 Del Skrevet 7. januar 2020 Jeg har allerede gått opp 3 cm rundt magen, var ganske liten - 64 cm til å starte med. Ingenting i omkrets andre steder. Føler meg oppblåst men samtidig noterte jeg meg i dag og jeg begynner å få en liten mage nederst også på morgenen. Synes det er litt vel tidlig?? Eller?:/ Veldig uvant. Anonymkode: 240c4...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Del Skrevet 7. januar 2020 Jeg får stadig spørsmål om jeg er sikker på at det bare er en i magen. Er 25 uker på vei og har stor mage allerede. Anonymkode: 07693...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #3 Del Skrevet 7. januar 2020 Livmoren vokser litt, og presser tarmene opp og frem. I tillegg er man gjerne litt forstoppet eller har økt luftansamling i tarmene, slik at man da ser større ut. Anonymkode: 6d146...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #4 Del Skrevet 10. januar 2020 Hei. Jeg er 11 uker imorgen. 🙂 Veide rundt 53/54 før jeg ble gravid . Har nå fått litt mage og er litt oppblåst også. Jeg veier nå 59 kg, så jeg har lagt på meg allerede. 😂😅 Sluttet på snus på dagen når jeg fant ut av at jeg var gravid, har tygget tyggis og selvfølgelig spist litt mer men ikke så mye mer enn normalt. Legen og jordmor sier det er helt normalt finnes ingen fasit svar. Men siden jeg var "liten" så kan mage vises tidligere. Anonymkode: 79fb7...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #5 Del Skrevet 10. januar 2020 Jeg har også mage i uke 10. Den er der på morgenen også, men magen blir mye større utover dagen. Anonymkode: c76ce...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #6 Del Skrevet 10. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er 11 uker imorgen. 🙂 Veide rundt 53/54 før jeg ble gravid . Har nå fått litt mage og er litt oppblåst også. Jeg veier nå 59 kg, så jeg har lagt på meg allerede. 😂😅 Sluttet på snus på dagen når jeg fant ut av at jeg var gravid, har tygget tyggis og selvfølgelig spist litt mer men ikke så mye mer enn normalt. Legen og jordmor sier det er helt normalt finnes ingen fasit svar. Men siden jeg var "liten" så kan mage vises tidligere. Anonymkode: 79fb7...9f0 Du har spist på deg de kiloene, det er ikke gravidkilo. Men du veier såpass lite at det ikke har så mye å si. Bare vær obs på at de kiloene du spiser på deg, ikke forsvinner automatisk etter fødsel. Anonymkode: f53b1...fc6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #7 Del Skrevet 10. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har spist på deg de kiloene, det er ikke gravidkilo. Men du veier såpass lite at det ikke har så mye å si. Bare vær obs på at de kiloene du spiser på deg, ikke forsvinner automatisk etter fødsel. Anonymkode: f53b1...fc6 Herregud hun veier 59 kilo, for en idiotisk og unødvendig kommentar! Hun er langt fra overvektig fra før av og kommer ikke til å ha vondt av det hvis de ekstra kiloene ikke forsvinner etter fødsel. Ikke tenk for mye på det, de ekstra kiloene er bra for både deg og barnet. KOS DEG med magen, den gir liv<3 Anonymkode: f3c88...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #8 Del Skrevet 10. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud hun veier 59 kilo, for en idiotisk og unødvendig kommentar! Hun er langt fra overvektig fra før av og kommer ikke til å ha vondt av det hvis de ekstra kiloene ikke forsvinner etter fødsel. Ikke tenk for mye på det, de ekstra kiloene er bra for både deg og barnet. KOS DEG med magen, den gir liv<3 Anonymkode: f3c88...e1c Det var da på ingen måte en unødvendig kommentar, men en grei ting å opplyse om. Gikk på samme smell i første graviditeten, tenkte at jeg kunne spise i vei og at alt ville forsvinne etter fødsel. Det gjorde det på ingen måte. Var mye mer obs på dette i neste svangerskap, og både svangerskapet og tiden etter var lettere. Anonymkode: f53b1...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #9 Del Skrevet 12. januar 2020 På 10.1.2020 den 17.22, AnonymBruker skrev: Det var da på ingen måte en unødvendig kommentar, men en grei ting å opplyse om. Gikk på samme smell i første graviditeten, tenkte at jeg kunne spise i vei og at alt ville forsvinne etter fødsel. Det gjorde det på ingen måte. Var mye mer obs på dette i neste svangerskap, og både svangerskapet og tiden etter var lettere. Anonymkode: f53b1...fc6 Jøss, så du synes det er en grei ting og opplyse om... Tror du jeg er heilt uvitende om graviditet og tiden etter? Alle har det forskjellig og hver graviditet er ikke lik. Selv om du gikk på en smell og alt iķke forsvant etter fødselen din så trenger det ikke og bety at jeg eller andre får det sånn som deg. Så din negativitet kan du holde for deg selv. Anonymkode: 79fb7...9f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #10 Del Skrevet 12. januar 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, så du synes det er en grei ting og opplyse om... Tror du jeg er heilt uvitende om graviditet og tiden etter? Alle har det forskjellig og hver graviditet er ikke lik. Selv om du gikk på en smell og alt iķke forsvant etter fødselen din så trenger det ikke og bety at jeg eller andre får det sånn som deg. Så din negativitet kan du holde for deg selv. Anonymkode: 79fb7...9f0 Det var ikke meningen å være negativ, men utifra det du skrev så virket det som du trodde det var gravidkilo. Ville derfor si at det var kilo du har spist på deg, og hvis du fortsetter slik gjennom hele svangerskapet kan du ende opp med ganske mange kilo ekstra. Det er på ingen måte uvanlig og har sett det skje med veldig mange. Lykke til med svangerskap 🙂 Anonymkode: f53b1...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.1.2020 den 13.32): Det var ikke meningen å være negativ, men utifra det du skrev så virket det som du trodde det var gravidkilo. Ville derfor si at det var kilo du har spist på deg, og hvis du fortsetter slik gjennom hele svangerskapet kan du ende opp med ganske mange kilo ekstra. Det er på ingen måte uvanlig og har sett det skje med veldig mange. Lykke til med svangerskap 🙂 Anonymkode: f53b1...fc6 Herregud, du suger. Anonymkode: ee7fb...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå