Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2005 #1 Skrevet 2. juni 2005 Noen som vet hvordan jeg enten lager selv, eller enda bedre, skaffer et monogram med bokstavene B og F?
Gjest Gjesteleser Skrevet 2. juni 2005 #2 Skrevet 2. juni 2005 http://www.bryllup.dk/bryllupsforum/Monogr...rammer-f59.html Tror du kan finne noe her! Lykke til!
Gjest TeddyToria ii Skrevet 2. juni 2005 #3 Skrevet 2. juni 2005 Noen som vet hvordan jeg enten lager selv' date=' eller enda bedre, skaffer et monogram med bokstavene B og F?[/quote'] Kan prøve å lage et til deg...hvis du vil, eller ikke finner noe på b.dk!?? Send en pm med mailadressen din (helst ikke hotmail dersom du ikke har utvidet), så skal jeg sende deg en mail med forslag! TT
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2005 #4 Skrevet 2. juni 2005 Jeg har bare hotmail... Gidder du virkelig det da?
Gjest TT Skrevet 2. juni 2005 #5 Skrevet 2. juni 2005 Jeg har bare hotmail... Gidder du virkelig det da? Er på vei i seng, så jeg får ikke gjort noe før imorgen...men jeg kan godt det, synes sånt bare er moro jeg Men garanterer derimot ikke for resultatet! Kan du ikke sende hotmailen din da, så kan jeg sende deg en invitasjon til gmai... Du skjønner det at hotmailen tar ikke så store/detaljerte filer! Men gmail gjør det, så kan du registrere deg der for anledningen?
Gjest søta... Skrevet 3. juni 2005 #6 Skrevet 3. juni 2005 TeddyToria lagde monogram for oss - vanvittig bra! Så gå for det du!!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2005 #7 Skrevet 3. juni 2005 Hun lagde noen "testere" i går kveld, de ble jo dødsfine! Så jeg er fornøyd allerede jeg! Kjempebra
Olifant Skrevet 3. juni 2005 #8 Skrevet 3. juni 2005 TeddyToria lagde monogram for oss - vanvittig bra! Så gå for det du!! TT er en kløpper på monogrammer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå