Gå til innhold

Sex med eldre mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hardheten kommer ann på hvor mye aktivitet den har, det samme gjelder hvor lenge den greier å holde seg hard. Merker stor forandring når jeg ikke har tatt vippeøvelser eller uten sex på en uke, da blir den steinhard ja, men det varer ikke så lenge. Mårrabrødet er jo et sunnhetstegn på god blodtilførsel, noen ganger kjennes det ut som den kan banke inn en spiker😂

Det er jo andre faktorer som spiller inn på hardheten, er hun veldig våt blir den jo litt dvask, tørker jeg av den blir den fort hardere igjen. Å ikke minst hvordan hun deltar for å holde den hard da, men det vet jo alle😉

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er vanlig med slapp sak i den alderen, særlig hvis de røyker og er usunne.

Anonymkode: 0b4db...aae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg dater en mann som er 52,selv er jeg snart 34. Jeg har merket at penisen hans ganske sjeldent er knallhard, slik jeg er vandt til fra andre forhold og med andre menn. Med unntak av dette har vi bra sex. Er dette normalt når de er i den alderen? Savner egentlig en skikkelig harding 😭🤔🙄💖

Anonymkode: c4d3e...11a

Kanskje dere kan prøve penisring? Eventuelt penispumpe.

Anonymkode: 42e93...650

Skrevet (endret)

Ryddet for avsporinger, spekulasjoner og brukerdebatt. 

Minner også om at det ikke er lov å utgi seg for å være helsepersonell. 

Moonshine, mod

Endret av Moonshine
Skrevet

Sjekk om han går på blodtrykksmedisin, en bivirkning er slappere tissemann.

Gjest Helene Tveit1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg dater en mann som er 52,selv er jeg snart 34. Jeg har merket at penisen hans ganske sjeldent er knallhard, slik jeg er vandt til fra andre forhold og med andre menn. Med unntak av dette har vi bra sex. Er dette normalt når de er i den alderen? Savner egentlig en skikkelig harding 😭🤔🙄💖

Hei, jeg har truffet ganske mange menn i den alderen og det er helt forskjellig syntest jeg. Noen er kåt og hard hver dag mens noen må man gjerne være mere tøs med 

AnonymBruker
Skrevet

For noen dømmende mennesker! 

Jeg er 30 og samboeren min er 51. Vi har verdens beste sex.

Anonymkode: ef018...6e8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenåringer og Ungdom forstår ikke at man kan bli glad i og elske en mann uavhengig av alder.

Anonymkode: 929d4...e1b

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, like overrasket hver gang noen dømmer hverandre, virker som de skal bestemme over deg. Om noen på 20 har sex med noen på 70, kunne jeg ikke brydd meg mindre. Da har jeg heller gratulert dem for god sexlyst😂

Stor aldersforskjell har ingen betydning når noen faller for hverandre. De har begge samme syn på aldersforskellen, og det er som regel de som virkelig går for at de skal ha det så deilig mulig. Den dagen jeg blånekter ei på 20 kommer aldri til å skje😉

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for opphavsrett og avsporing. 

Moonshine, mod

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeez, hvor "innrømmet" jeg dette? Har da ikke slettet et eneste innlegg, man får uansett ikke slettet noe når man skriver som anonym. Du må ha seriøse vansker med et eller annet.  Har hatt både yngre, jevnaldrende og eldre kjærester. Felles for dem er at vi har hatt god kjemi på mange områder. Så enkelt, og så vanskelig å forstå for deg. 🙂

Moderator har slettet det og skrevet det lengre oppe. Innlegget hvor du innrømmet at du manglet en far og kanskje det kunne være grunnen er vekke i tilegg til at min inlegg er vekke. Ikke skap deg. Jizzes. Bare la det være

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenåringer og Ungdom forstår ikke at man kan bli glad i og elske en mann uavhengig av alder.

Anonymkode: 929d4...e1b

Menn kan dessverre ikke forstå det da vi faktisk trenger seksurll tiltrekkning mens kvinner kun trenger følelser. Så stor forskjell mellom kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...