Marye Skrevet 12. august 2020 #101 Del Skrevet 12. august 2020 Jeg er 160 cm og veier over 90 kg. Folk, inkl. legen trodde jeg veide rundt 76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #102 Del Skrevet 13. august 2020 12 timer siden, Marye skrev: Jeg er 160 cm og veier over 90 kg. Folk, inkl. legen trodde jeg veide rundt 76 Hvordan får dere så mange utsagn på hva folk tror du veier? Spør dere om et konkret tall liksom, eller sier de det spontant? Ingen har noengang gjettet hva jeg veier. En og annen har kalt meg tynn, men aldri noe mer nøyaktig enn det. Jeg har også ofte måttet veie meg hos legen, men han har aldri gjettet hva jeg veier før jeg går på vekten.. Anonymkode: 20238...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #103 Del Skrevet 13. august 2020 Jeg er også 170 og ca. 80 kilo. Ser ikke overvektig ut, og jeg ser ikke tynn ut. Ser ut som en normal person som kanskje har et par kilo for mye. fettet på min kropp legger seg i all hovedsak på lår og rumpe, og på brystene. Har nok mye å si hvor fettet legger seg på kroppen. Anonymkode: b7570...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #104 Del Skrevet 13. august 2020 Sånn er jeg og. Fikk kommentar fra lege om at jeg var veldig tynn nå da jeg veide litt over 70. Er 174. Anonymkode: 6f5b5...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #105 Del Skrevet 13. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også 170 og ca. 80 kilo. Ser ikke overvektig ut, og jeg ser ikke tynn ut. Ser ut som en normal person som kanskje har et par kilo for mye. fettet på min kropp legger seg i all hovedsak på lår og rumpe, og på brystene. Har nok mye å si hvor fettet legger seg på kroppen. Anonymkode: b7570...d33 Jeg syns det er rart at mennesker som er overvektige ser på seg selv som normale. Anonymkode: d83c5...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #106 Del Skrevet 13. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får dere så mange utsagn på hva folk tror du veier? Spør dere om et konkret tall liksom, eller sier de det spontant? Ingen har noengang gjettet hva jeg veier. En og annen har kalt meg tynn, men aldri noe mer nøyaktig enn det. Jeg har også ofte måttet veie meg hos legen, men han har aldri gjettet hva jeg veier før jeg går på vekten.. Anonymkode: 20238...cc8 Folk tror jeg veier 64,3456 kg. Men så veier jeg 78,2356 🙄 🤣 jeg stusser også veldig på alle disse trådene. Tror ikke på de et sekund!! Og om ser tynne ut? Selvbedrag og skrønerier som skrives kun for å overbevise seg selv. Anonymkode: 8e702...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #107 Del Skrevet 13. august 2020 Jeg er 170 cm veier 56-57 kilo og har markerte muskler, godt trent. Det er virkelig ikke til å stikke under stol at med 24 ekstra kilo hadde jeg sett stor ut, uansett hvor de kiloene hadde lagt seg. Mulig du ikke ser svær ut, men du ser heller ikke liten/normal ut med den vekta ts. Kan jeg spørre hvilken klesstørrelse du bruker? I typ jeans feks, ikke tights for de er det jo bare å skvise seg inn i. Anonymkode: 05d15...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #108 Del Skrevet 13. august 2020 170 og 84 kg. Er fullstendig klar over at jeg har noen kg for mye, og jeg jobber med vektnedgang etter å ha slitt med overspising. Må helt ærlig si jeg ikke anser meg selv i fedmeklassen, selv om jeg teknisk sett ifølge bmi er veldig nærme. Anonymkode: a7366...dfd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #109 Del Skrevet 13. august 2020 På 12.8.2020 den 21.52, Marye skrev: Jeg er 160 cm og veier over 90 kg. Folk, inkl. legen trodde jeg veide rundt 76 Og noen blir kalt for feit med bmi 20. Anonymkode: 7c1d4...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 13. august 2020 #110 Del Skrevet 13. august 2020 På 7.1.2020 den 11.54, AnonymBruker skrev: Jeg er overvektig i følge BMI, men jeg ser ikke noe overvektig/lubben ut selv om jeg veier 10 kg mer enn jeg er høy, holdte jeg på å si. Folk flest tror at jeg veier 10 kg mindre og kaller meg enten normalvektig eller slank 😅 Da jeg veide 7 kg mindre fikk jeg høre at jeg så tynn ut. Er vi flere her som veier mye uten å se tunge ut? Er jo litt artig å bære kiloene såpass godt 😎 Jeg vet at 80 kg ikke akkurat er kjempe masse, men veldig mange kvinner veier jo mellom 55-70 kg maks. Anonymkode: bdc3f...106 Jeg er 177 høy og veier nesten 80 kg, men har ingen bilringer eller dobbelthake, og har god kondis og helse. Spiser Sundt og er normal aktiv. Har en slank kropp uten å være tykk. Nå har jeg pæreform, så har en smal midje, brede hofter, stor rompe, og ja, fettet og musklene legger seg på rompe, lår og hofter. Syns det er rart alle tror at om man veier 80 kg så er man smellfeit som kvinne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #111 Del Skrevet 13. august 2020 På 7.1.2020 den 19.50, AnonymBruker skrev: Amen. Er nok en del misunnelse ute og går, for hvorfor ellers rakke ned på andres ve og vel og hva man er heldig med. Jeg skrev i HI at jeg er overvektig i følge BMI, men likevel ser normalvektig ut og at folk tror jeg veier mindre. Likevel er det sånn: "Du er ikke normalvektig, du er overvektig!" Jada, i følge BMI er jeg overvektig, jeg vet det, men jeg ser ikke overvektig ut. Jeg ser passe ut, midt på tre, hverken fugl eller fisk. Det er det som er hele greia. Likevel skal folk som ikke har sett meg fortelle meg at jeg ser overvektig ut bare fordi jeg veier 80. Jeg vet at 80 kg i følge BMI er overvekt, det var ikke det innlegget mitt handlet om. Kan fint leve med å bli kalt lubben på KG altså, er bare hele diskusjonen som var ment som noe positivt og noe jeg er stolt over, men som ble vridd til noe annet. Ja, jeg er stolt over at folk tror jeg veier mindre enn det jeg gjør (og jeg er stolt over at folk tror jeg er yngre enn det jeg er). Men det er liksom ikke lov på KG å være fornøyd, eller i Norge generelt 😅 Anonymkode: bdc3f...106 Jeg er omvendt av deg. Jeg synes jeg ser normal ut, men bmi på undervekt grad 2. Er 182 høy og veier 57. Trener en del så det er muskler. Jeg ser ikke så tynn ut lenger pga muskler noe som bare er fint for meg. Jeg synes jeg ser nornal ut mens andre kan slenge om seg at jeg må spise mer. Vet fra gode venner og også familie at de har fått spørmål om jeg har spiseforstyrrelser. Tror ikke de hadde turt å kommentert det om det var andre veien. Nå skriver noen garantert at jeg er farlig undervektig, men som med Ts, er det sikkert naturlig for min kropp å være slik. Er forresten enig at det folk kaller normal i dag egentlig vipper mot overvekt. Anonymkode: 88ed3...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå