AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #21 Skrevet 7. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok ikke det. Men det må du gjerne tro. Anonymkode: aca79...f4e Fornektelsen er total ...😏 Anonymkode: 3eefc...c34 4
Gjest Von Erich Skrevet 7. januar 2020 #22 Skrevet 7. januar 2020 Muskler? Du vet det veier mer enn fett. Mange som er overvektig i følge bmi pga muskler. Så ikke tenk på det.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #23 Skrevet 7. januar 2020 Dere glemmer litt at beinbygning også har noe å si. Noen er slanke og smale i kroppsbygning, lange smale lemmer, mens andre er brede og kraftige. Tenk mynde vs st bernhardshund. Man kan være like slank - dvs ha lik fettprosent, men det kreves mer hud og muskel og bein og blod til å bygge en kraftigere kropp. Anonymkode: 2ab7d...896 2
Purple_Pixiedust Skrevet 7. januar 2020 #24 Skrevet 7. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dere glemmer litt at beinbygning også har noe å si. Noen er slanke og smale i kroppsbygning, lange smale lemmer, mens andre er brede og kraftige. Tenk mynde vs st bernhardshund. Man kan være like slank - dvs ha lik fettprosent, men det kreves mer hud og muskel og bein og blod til å bygge en kraftigere kropp. Anonymkode: 2ab7d...896 Sant. Og det er nok tilfellet med meg. Pluss muskelmasse. Men den er mest i underkroppen, mens overkroppen min ser ganske tynn ut.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #25 Skrevet 7. januar 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er like høy som deg og veier 78. Jeg ser ikke feit ut, sikkert mye fordi jeg har smal midje (fettet legger seg andre steder), men jeg føler meg likevel langt bedre når jeg veier 10 kilo mindre. Derfor prøver jeg på det. Anonymkode: 30599...1e5 Hva er midjemålet ditt? Anonymkode: d83c5...102
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #26 Skrevet 7. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har endret oppfatningen av hva som ser normalvektig og slankt ut i dag. Jeg hører sånne kommentarer som det du sier hele tiden. Ta en tidsreise tilbake 30 år og rapporter tilbake om hvor mange som kaller deg slank her. Tipper 0 Anonymkode: 478a4...e9d Jeg må flire litt av noen av kommentarene her, for det er akkurat som om noen bare ikke liker at noen er heldige og ser normalvektige ut, selv med overvekt. At man liksom ikke unner andre å bære kiloene godt, fordi man nettopp selv kanskje ikke gjør det. Merker det på flere av kommentarene her, små forsøk på stikk. Fremfor å være glad på andres vegne at ikke alle med overvekt ser overvektige, er ikke det bare hyggelig da tenker jeg Anonymkode: bdc3f...106 10
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #27 Skrevet 7. januar 2020 20 minutter siden, Von Erich skrev: Muskler? Du vet det veier mer enn fett. Mange som er overvektig i følge bmi pga muskler. Så ikke tenk på det. Jeg kan ikke skryte på meg så mye muskler 😅 Men jeg har siden jeg var tenåring veid mer enn det har sett ut som. Så er det også de som veier mindre enn det ser ut som. Kropper er ulike. Anonymkode: bdc3f...106
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #28 Skrevet 7. januar 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får stadig kommentarer (komplimenter) på kropp og utseende. Anonymkode: 8f612...277 Ja men sånn konkret «jeg ville gjettet at du veier 10kg mindre» osv? Av såpass mange forskjellige? Jeg får også komplimenter, men ikke sånn konkret på hva de tror jeg veier... Anonymkode: 20238...cc8 6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #29 Skrevet 7. januar 2020 Jeg er 170cm og 50kg. Fatter ikke at man ikke ser i det minste lubben ut med 30(!)kg ekstra... Bilde? Anonymkode: 20238...cc8 12
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #30 Skrevet 7. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 170cm og 50kg. Fatter ikke at man ikke ser i det minste lubben ut med 30(!)kg ekstra... Bilde? Anonymkode: 20238...cc8 Du evner ikke å forstå at vi mennesker ikke er helt lik? Anonymkode: 03d50...94a 9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #31 Skrevet 7. januar 2020 174 og 64 kg her, på vei til 60. Jeg er godt trent, kunne aldri veid 80 kg og vært slank.. Anonymkode: 2de35...463 7
Gjest RoNo Skrevet 7. januar 2020 #32 Skrevet 7. januar 2020 Tror det kommer an på hvor fettet legger seg og hvor mye muskler man har. Jeg er høyere enn deg og så feit ut når jeg veide 80. På mitt høyeste var jeg 84.+. Det var min høyeste vekt og mitt laveste punkt, for å si det slik. Jeg får hamsterkinn og dobbelthake når jeg veier for mye, så jeg blir rett og slett stygg i mine øyne. Til og med nå, 10 kg lettere får jeg dette om jeg går litt opp. Så jeg må ned ganske mange kg for å ikke se tykk ut. Heldige er de som kler noen kg for mye. Det er mange av de også. Ikke alle kler å være tynn og ikke alle kler for mange kg. Viktigste er å trives i seg selv, og noen trives rund og noen trives spinkel.
Djungelvrål Skrevet 7. januar 2020 #33 Skrevet 7. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men sånn konkret «jeg ville gjettet at du veier 10kg mindre» osv? Av såpass mange forskjellige? Jeg får også komplimenter, men ikke sånn konkret på hva de tror jeg veier... Anonymkode: 20238...cc8 Nei, det har jeg aldri fått med mindre jeg spør hva de tror jeg veier. Og de få gangene har folk alltid tippet lavere enn jeg veier, mest sannsynlig for å være høflige. Jeg tror jeg lett kan se hva folk veier bare ved å se på de, sånn pluss minus ca 7 kilo. 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #34 Skrevet 7. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du evner ikke å forstå at vi mennesker ikke er helt lik? Anonymkode: 03d50...94a Joda, vi er ikke helt like. Men vi er ikke HELT ulike heller😅 Anonymkode: 20238...cc8 11
Djungelvrål Skrevet 7. januar 2020 #35 Skrevet 7. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 174 og 64 kg her, på vei til 60. Jeg er godt trent, kunne aldri veid 80 kg og vært slank.. Anonymkode: 2de35...463 Man er ikke slank med en bmi på nesten 28, man er jo i grensekategorien for fedme. 11
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #36 Skrevet 7. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, vi er ikke helt like. Men vi er ikke HELT ulike heller😅 Anonymkode: 20238...cc8 Jeg er lik som deg, men kjenner folk som hadde sett alvorlig syk ut om de hadde veid under 60 kg. Anonymkode: 03d50...94a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #37 Skrevet 7. januar 2020 5 minutter siden, SupaWoman skrev: Man er ikke slank med en bmi på nesten 28, man er jo i grensekategorien for fedme. Min mann er ekstremt godt trent og har en BMI på 28,3. Han er på ingen måte overvektig. Anonymkode: 03d50...94a
Djungelvrål Skrevet 7. januar 2020 #38 Skrevet 7. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mann er ekstremt godt trent og har en BMI på 28,3. Han er på ingen måte overvektig. Anonymkode: 03d50...94a Men vi diskuterer ikke ekstremt godt trente folk. BMI kan ikke brukes på folk med høy muskelmasse og det er heller ikke beregnet på de, trodde det var almenkunnskap. 16
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #39 Skrevet 7. januar 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men sånn konkret «jeg ville gjettet at du veier 10kg mindre» osv? Av såpass mange forskjellige? Jeg får også komplimenter, men ikke sånn konkret på hva de tror jeg veier... Anonymkode: 20238...cc8 Feks: du har vel ikke lagt på deg et gram etter tre barn, du ser 10 år yngre ut enn du er, utrolig at du har barn, det synes jo ikke en plass, du med de modellbeina, du la vel ikke noe på deg i svangerskapa, osv Ingen som tipper hva jeg veier, men mye komplimenter på kroppen (når jeg i virkeligheten bare er flink å kle meg riktig... er 180 og veide 62-65 før barn. Nå veier jeg 75 og ser ikke lekker ut naken 🙈😅) Anonymkode: 8f612...277 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #40 Skrevet 7. januar 2020 Det er relativt. At du syns det betyr ikke at andre syns det, nå til dags har folk et forvridd syn på hva som er en slank kropp. De som er slanke får beskjed om at de må spise og de som er overvektige og store får beskjed om at de er normale... Huff. 😕 Jeg prøver å gå ned i vekt selv og får hele tiden høre at jeg er ikke sååå stor.... Jo jeg er 100 jævla kg og er 170 cm høy! Selvfølgelig er jeg stor! Anonymkode: 85cea...094 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå