AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 Hvilke barneprogrammer liker du som forelder? Og hvilke synes du er irriterende? Og hvorfor? Jeg synes peppa gris er morsomt, chip og potet er også hyggelig. Vennebyen er sykt irriterende fordi de er overdriver noe sinnsykt. Og lille prinsesse får hun ikke lov å se på for den lille prinsessa er skikkelig bortskjemt. Anonymkode: ebd8e...b00
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 Kan ikke fordra fancy Nancy clancy, eller noe sånt. En mer ufordragelig drittunge har jeg ikke sett Anonymkode: 75f5b...e73 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 Får neller av Daniel Tiger. Liker Charlie og Lola. Anonymkode: 67535...1be
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 Mø mø mø mø møøøøøøø, kvakk kvakk kvakk kvaaaakk, blubb blubb blubb bluuuub. Mø mø mø mø møø mø. Anonymkode: 5d02e...950 1
lysestake Skrevet 7. januar 2020 #5 Skrevet 7. januar 2020 (endret) Daniel tiger er så.. Vet ikke, politisk korrekt 😂😅 "når du er sint eller lei, snakk med meg og vi vil løse det sammen" med en teit melodi. Liker peppa gris. Endret 7. januar 2020 av lysestake 1
Fuglemor Skrevet 7. januar 2020 #6 Skrevet 7. januar 2020 58 minutter siden, lysestake skrev: Daniel tiger er så.. Vet ikke, politisk korrekt 😂😅 "når du er sint eller lei, snakk med meg og vi vil løse det sammen" med en teit melodi. Liker peppa gris. Meh..høres irriterende ut 😂 synes vennebyen er hakket verre. Et skrubbsår og hele byen får vite det med riktig prosedyre 🤮 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #7 Skrevet 7. januar 2020 Jeg liker ninjago Anonymkode: d259c...9cc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #8 Skrevet 7. januar 2020 Liker Masha og bjørnen, grizzly og lemen Anonymkode: 62273...e80 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #10 Skrevet 7. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Og lille prinsesse får hun ikke lov å se på for den lille prinsessa er skikkelig bortskjemt. Anonymkode: ebd8e...b00 Lille Prinsesse er da i det minste litt halvhumoristisk og dessuten behagelig støynivå. Grizzly og lemen er topp. Karsten og Petra er fint. Alt på Nick jr og Disney jr er søppel, men barna elsker det. 🙄 Anonymkode: 2f2f3...35f 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #11 Skrevet 7. januar 2020 Liker ikke noen barneprogrammer, siden jeg er voksen. De er svært uinteressante ..de er jo ment for barn. Har ikke noe i mot barneprogrammer, unntatt de som har veldig mye slitsom lyd. Anonymkode: 65084...df2 2
sstinemor Skrevet 7. januar 2020 #12 Skrevet 7. januar 2020 Regnbue-Ruby syns jeg er helt forferdelig. Så utrolig slitsom lyd og dubbing. Karsten og Petra, Sånn er jeg og sånn er det og Verdens beste SFO er programmer jeg orker se sammen med jenteungen. 1
Anoia Skrevet 7. januar 2020 #14 Skrevet 7. januar 2020 Akkurat nå, sstinemor skrev: Regnbue-Ruby syns jeg er helt forferdelig. Så utrolig slitsom lyd og dubbing. Sant, men elsker at de snakker hedmarksdialekt i Regnbuebyen (eller hva den nå heter)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #15 Skrevet 7. januar 2020 Kan ikke fordra drømmehagen, popeloppen og bamselegen Liker brillebjørn, bli med heim og h2o Anonymkode: 28ee8...f78 1
Million Skrevet 7. januar 2020 #16 Skrevet 7. januar 2020 Da sønnen min var liten, så vi sjelden på vanlig barne-tv. Vi kjøpte filmer på dvd isteden; Byggmester Bob, masse Mummitroll-filmer, og den store favoritten Thomas toget. Vi hadde haugevis av dem og han så dem om og om igjen, ble aldri lei. Da han var enda mindre, var de første dvd-ene han fikk se Teletubbiene. De var store, fargerike figurer som snakket lyst og vennlig, sang litt i blant og alt var bare fred og fordraglighet og de levde i en harmløs fantasiverden. Av det som gikk på tv, så vi noen ganger Dora the explorer, men jeg kan ikke huske vi gadd å se noe av den andre, dårlige barne-tv-en som gikk. Vi abonnerte etterhvert på Cartoon network, der gikk det noen tegnefilmer som han så på i blant. Av alt han likte, var mine favoritter egentlig de samme som han; Thomas toget og Mummitrollene. 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #17 Skrevet 7. januar 2020 Liker Thomas toget, Bing, doc mcstuffins, Karsten og Petra , til dels Fantus men mini blir nærmest en zombie av det, sitter helt stille med åpen munn👀 Får neller av brannmann sam, Lille Jack , Ra Ra - den er vel egentlig verst! Anonymkode: 67bce...6c4
ss82 Skrevet 7. januar 2020 #18 Skrevet 7. januar 2020 Snøfall likte jeg like godt som datteren🤩 Ellers må jeg innrømme at jeg er ganske dårlig til å følge med på barne-TV, driver med andre ting imens. Peppa Gris har mange morsomme poenger for de voksne da. 1
Minlillelykke Skrevet 7. januar 2020 #19 Skrevet 7. januar 2020 Ungene elsker paw patrol, løvegarden, peppa gris, sol snart 6 år, og brillebjørn. Jeg liker de to første, men kjenner jeg er en smule lei peppa gris
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #20 Skrevet 7. januar 2020 Jenta mi vil bare se på peppa gris så da blir det peppa gris 😅 Det er en morsom serie der mye er politisk korrekt, fine behagelige farger og morsomme stemmer. Jeg merker at jeg har lært meg alle sangene og all mulig slags tullball som finnes i en fredfulle Peppa-byen uten at jeg var helt klar over det 🙄 Anonymkode: 122d2...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå