Gå til innhold

Jeg er så glad i katten min!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er så glad i katten min!!! :hjerter2:

Han er så skjønn - så vakker, leken og kosete. Passe rampete og litt for tøff i blant! :wink:

Utrolig hvor glad man kan bli i et dyr. De får på en måte mer og mer personlighet etterhvert som tiden går og man blir kjent med dem.

Sitter her og ser på pusekatt som ligger i sofaen ved siden av meg, følger med på det jeg holder på med, maler bare jeg ser på han.

Han er så god!

K

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er så glad i katten min!!! :hjerter2:

:)

Skrevet

Utrolig hvor knyttet og glad man blir i disse hårballene.

*titte på en utslitt liten vofs som sover under bordet*

Skrevet

Jeg ogsååååå:) Før var jeg bare litt redd katter, men vår egen lille pusekatt har jeg blitt utrolig glad i, og jeg faller stadig for nyoppdagete personlighetstrekk hos han.

Man føler seg ganske priviligert når pusen dukker opp i det man skal tusle en tur, og blir med. Eller når den legger seg heeeelt inntil oss i senga om kvelden.

Tror nesten man blir mer "betatt" av katter en av mange andre dyr fordi de kombinerer sjarm og innsmigrende oppførsel med egenådighet og uavhengighet, ikke ulikt visse typer menn. Det er i hvert fall min erfaring med katter, maaange andre dyr (fra gullfisk via gnagere til hund, hest, ku og gris...), og menn.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er så deilig å bli vekket på morgenen av at pusen kommer og legger seg på hodeputa og maler...

Og at han hele tiden skal være med, uansett hvor jeg går i huset så tusler han nysgjerrig og tålmodig etter!

Og andre ganger ignorerer han deg totalt! :ler:

De er herlige, de dyrene!

Skrevet

Åååh, jeg vet akkurat hvordan du har det! Hjertet mitt smelter når jeg ser på den nydelige pusen vår, og jeg er så glad for at det var akkurat hun som ble vår. :hjerte:

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg kjenner igjen den følelsen ja. Har en katt selv, og jeg er utrolig glad i ham. Blir så fascinert over alle de små rare tingene han gjør. F.eks så følger han etter meg til butikken, og selv om han ikke alltid ligger i senga mi når jeg sovner, så ligger han alltid ved siden av meg med hodet på puta og kroppen under dyna når jeg våkner :hjerter:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg er også glad i pusen min :hjerte:

Nå ligger hun på leopardpleddet mitt på sofaen, sammenkrøllet og sover. Hun er så nydelig :hjerter:

Og hvis jeg går bort og tar på henne nå, så kommer hun til å si "prrrrt".

Gjest Gjesta
Skrevet
...og selv om han ikke alltid ligger i senga mi når jeg sovner' date=' så ligger han alltid ved siden av meg med hodet på puta og kroppen under dyna når jeg våkner :hjerter:[/quote']

Sånn var min i hele vinter også, lå ved siden av meg akkurat som en liten unge, hodet på puta og kroppen under dyna. Nå vil han ikke, det blir vel for varmt for han, kanskje - eller så ligger nok jeg for urolig for han fordi det er for varmt for meg. :wink:

Skrevet

JA! De er nydelige :) Min katt skal absolutt ligge på magen min når jeg ligger på sofaen og leser, og jeg føler meg like priviligert hver gang :ler: Og når han kommer svinsende bort og ser på meg og begynner å male, da vet jeg at det er kos han skal ha. Og det er så koselig! Man kan ikke være i dårlig humør om morgenen når man hilses av en katt som er kjempeglad for å se en og gjerne vil kose! :)

Skrevet

Vi har en pusegutt som bare er noen måneder. Og hver morgen når vi står opp, kommer han løpende og går innimellom bena våre. Så legger han seg ned og ruller rundt og skal koses med. Hele tiden mens han maler høylytt. :ler: Kjempesøt!!!

Skrevet

Ja, jeg er også glad i pusen min! Hun er så fin, hun ruller seg rundt når hun blir børstet og tar gjerne børsten selv og hjelper til. Hun sover på en diger fleece-pute om natten. Hvis jeg sover for lenge, sitter hun på sengekanten min og glor meg i senk til jeg våkner.

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det noe pusegutten min hater så er det å bli børstet...han har ganske lang pels, så det resulterer i at den tover seg under magen, ved beina...

Jeg børster han selvfølgelig så ofte som mulig, men han lar meg ikke komme til der det trengs mest - og jeg klarer ikke børste han alene, mannen min må hjelpe meg!

Må nesten le litt når det står på som verst, for han blir så sinna, biter og freser og vrir seg unna som best han kan. Han er nå rar også da - kan ikke skjønne at det skal være så ille å bli børstet! :ler:

Gjest Aurélie
Skrevet

Katt er best, ingen protest! :ler: Jeg simpelthen forguder katter, familien min har alltid hatt katt, og de har alle som en en helt spesiell plass i hjertet mitt. Jeg savner sånn å ha en katt i nærheten av meg, bor på hybel og har ikke plass. Hender rett som det er at jeg tar en kikk på diverse kattebilder på nettet og bare får lyst til å kooooose de. Men snart skal jeg hjem på sommerferie, og da kan du tro katten vår, Trixie, skal skjemmes bort! Her er kattemynte, lekemus og godis allerede pakket i kofferten!

Skrevet

Vet akkurat hva du mener! Katter har en utrolig personlighet, og de er så lett å bli gla i. Jeg kan se på katten min når han vil ha kos, er nysgjerrig eller fornærmet (da har han det morsomste uttrykket i verden :ler: ). :hjerte:

Skrevet

Vi har to!

Og de er de søteste i verden når de ligger på plassen sin og hjelper hverandre med pelsstellet.

De er ikke fullt så søte når de raser rundt etter hverandre og velter både glass og annet som måtte stå i veien.

Også når man kommer hjem om dagen og blir møtt i døra av to små venner som vil ha kos og oppmerksomhet. OG som vet om du har det trist og kommer og legger seg inntil magen din og maaaaler!

:hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...