Gjest småredd Skrevet 2. juni 2005 #1 Del Skrevet 2. juni 2005 Huff....skulle hatt mensen i går, har hatt vondt i magen (menssmerter/murringer) i 14 dager allerede. Siste 4 dager har jeg x10 pr dag fått smerter som stiger til de er så intense at jeg må konsentrere med for å klare å puste...holder åusten helt automatisk...helt til smertene forsvinner igjen...akkurat som jeg når ett klimax av smerter til de går rolig tilbake igjen.....skal ha lap på tirsdag, håper egentlig på at jeg kan avlyse den nå... Tappen er ikke så åpen nå som hva den har brukt å vært når det har nærmet seg mensen, men den er ikke lukket heller, så er den myk og langt nede...detaljer, detaljer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lia Skrevet 3. juni 2005 #2 Del Skrevet 3. juni 2005 Har du tatt en graviditetstest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest småredd Skrevet 3. juni 2005 #3 Del Skrevet 3. juni 2005 Har du tatt en graviditetstest? Nei, det har jeg ikke...og vil ikke ta det før dagen før jeg skal på lap...har blitt skuffet før. I dag er smertene borte, men fortsatt ingen mens...Er jo på dag 29 i dag da...egentlig 4 dager over IKM, men jeg venter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest småredd Skrevet 4. juni 2005 #4 Del Skrevet 4. juni 2005 Så kom tanta.... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå