AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 Hei! Har to barn. De er 2,5 og 7 mnd gamle, så er jo ei stund siden jeg var gravid. Likevel føler jeg inn i mellom at det sparker inn i magen😳 Jeg er IKKE gravid. Har mensen, så jeg vet jo at det ikke er en baby der inne. Men hvorfor kjenner jeg «spark»? Er det liksom «fantomspark»? Har snakket med noen venninner om denne følelsen, og de mener jeg er gal. At det ikke er mulig å føle at noe rører seg der inne. Er det flere som av og til føler det? Eller holder jeg på å bli gal🙈 Anonymkode: b9790...a83
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 Helt normalt, det er tarmbevegelser eller som du sier, fantomspark. Anonymkode: bb534...67b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 Er bare tarmene som er i bevegelse, helt normalt. Anonymkode: 9b2b9...5f6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 Fantomspark er helt vanlig,har hatt det mange ganger selv om jeg ikke er gravid. Anonymkode: 6d1fd...14f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #5 Skrevet 7. januar 2020 Takk for svar! Godt å høre flere opplever dette. Men hvis det er tarmbevegelser - hvorfor tenker man aldri over følelsen av bevegelse der inne FØR man har gått gravid? Anonymkode: b9790...a83
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. januar 2020 #6 Skrevet 7. januar 2020 Tarmbevegelser. Jo tynnere jeg er, jo bedre kjenner jeg bevegelsene. Spesielt nederst i magen, nesten så man kan se det utenpå til tider. Var hos legen for 30 år siden med dette, på sykehuset tok jeg ultralyd og de konstaterte at det var bare tarmene mine, luft og bevegelse Nesten like flaut som da jeg dro til dyrlegen med hunden min, var redd han hadde fått noen store føflekker og kreft. Det var brystvortene hans. Så hvis du ikke har noe ubehag ellers, så kan du trygt ta det med ro.
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. januar 2020 #7 Skrevet 7. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Godt å høre flere opplever dette. Men hvis det er tarmbevegelser - hvorfor tenker man aldri over følelsen av bevegelse der inne FØR man har gått gravid? Anonymkode: b9790...a83 Det har du faktisk rett i. Jeg fikk også mine tarmbevegelser etter jeg hadde født, ikke noe før som jeg la merke til. Men det kan hende de var der for det, men at man ikke enser det før man har hatt en unge der også.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #8 Skrevet 7. januar 2020 2 minutter siden, Dævendøtte skrev: Det har du faktisk rett i. Jeg fikk også mine tarmbevegelser etter jeg hadde født, ikke noe før som jeg la merke til. Men det kan hende de var der for det, men at man ikke enser det før man har hatt en unge der også. Ja det er sant. Tenker nok mer over bevegelser der inne etter at man har følt babybevegelser Anonymkode: b9790...a83
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #9 Skrevet 7. januar 2020 4 minutter siden, Dævendøtte skrev: Tarmbevegelser. Jo tynnere jeg er, jo bedre kjenner jeg bevegelsene. Spesielt nederst i magen, nesten så man kan se det utenpå til tider. Var hos legen for 30 år siden med dette, på sykehuset tok jeg ultralyd og de konstaterte at det var bare tarmene mine, luft og bevegelse Nesten like flaut som da jeg dro til dyrlegen med hunden min, var redd han hadde fått noen store føflekker og kreft. Det var brystvortene hans. Så hvis du ikke har noe ubehag ellers, så kan du trygt ta det med ro. Det var morsomt! Så god du er som passer på voffsen så godt😄 Anonymkode: b9790...a83
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. januar 2020 #10 Skrevet 7. januar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var morsomt! Så god du er som passer på voffsen så godt😄 Anonymkode: b9790...a83 Klart man må passe på voffser Trøsten er at veterinæren sa at vi ikke var de første som hadde oppsøkt veterinær pga brystvorter hos hannhunder
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #11 Skrevet 7. januar 2020 Det føler jeg og. Er over 50 år og er ikke gravid. Det er luft og tarmer som beveger seg. Anonymkode: cbaaf...eb1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #12 Skrevet 7. januar 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har to barn. De er 2,5 og 7 mnd gamle, så er jo ei stund siden jeg var gravid. Likevel føler jeg inn i mellom at det sparker inn i magen😳 Jeg er IKKE gravid. Har mensen, så jeg vet jo at det ikke er en baby der inne. Men hvorfor kjenner jeg «spark»? Er det liksom «fantomspark»? Har snakket med noen venninner om denne følelsen, og de mener jeg er gal. At det ikke er mulig å føle at noe rører seg der inne. Er det flere som av og til føler det? Eller holder jeg på å bli gal🙈 Anonymkode: b9790...a83 Det at du opplever at du har «mensen», altså blødning, er ikke ensbetydende med at du ikke er gravid. Just sayin’..... Anonymkode: afc56...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå