AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 Når småbarna bestemmer seg for å være våkne to tre timer på natta, sender dere i barnehagen dagen etter da..? Min har vært våken siden halv tre. Sovner mest sannsynlig ikke før kl 06 regner jeg med.. Anonymkode: c75da...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 Ja, men jeg begynner selv på jobb sent slik at jeg ikke må vekke barnet klokken 06:30 etc. Våkner gjerne i 8-9 tiden, oppdaterer alltid barnehagen om hvordan nattesøvnen har vært/når hun våknet, slik at de er forberedt på at dupptiden kanskje fremskyndes noe. Anonymkode: e4382...667
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men jeg begynner selv på jobb sent slik at jeg ikke må vekke barnet klokken 06:30 etc. Våkner gjerne i 8-9 tiden, oppdaterer alltid barnehagen om hvordan nattesøvnen har vært/når hun våknet, slik at de er forberedt på at dupptiden kanskje fremskyndes noe. Anonymkode: e4382...667 Det er tilfellet her også.. Hun har muligheten til å sove ut, sovnet må kl fem etter å ha vært våken siden 0230.. Jeg er bare redd hun skal være trøtt osv pga lite søvn.. ❤️ Hun sover ikke på dagen i barnehagen lengre.. Anonymkode: c75da...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 Hvis du skal sende i bhg, må det være under forutsetning om at hun får ta seg en lur ved behov tenker jeg. Jeg drikker ikke alkohol. Men når jeg er på fest og det blir seint, får jeg likevel en slags "dagen derpå" selv om jeg tar igjen søvnen og sover lenge. Det å tulle med døgnrytmen gjør gjerne det med en. Anonymkode: e9842...299
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #5 Skrevet 7. januar 2020 Ja hvis ikke hadde ikke barnet gått i barnehagen 🙄 han skriker mer en halve natten. Men han får ta seg en hvil i barnehagen når han viser tegn på å være trøtt og vi gir beskjed når han leveres at det har vært mye våkne netter. Anonymkode: 22b28...eab 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #6 Skrevet 7. januar 2020 Ja, han får hvile i bhg.. har skjedd flere ganger der han plutselig finner ut at han skal stå opp i 3-4 tida 🙈 Anonymkode: 898bd...ec7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #7 Skrevet 7. januar 2020 Ja, våre er våkne stadig vekk. I natt har minsten sovet ca fire timer. Han er derfor hjemme fordi far har fri. Anonymkode: 3e2fe...6c0
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #8 Skrevet 7. januar 2020 Det ble til at hun sov ut. Hadde hun måttet i bhg hadde jeg nok sagt ifra om søvnen og at hun kanskje hadde behov for å hvile litt.. Ja, så hun er hjemme idag og vi skal kose oss. Anonymkode: c75da...fb5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #9 Skrevet 7. januar 2020 Min eldste var ofte våken 2-3 timer på natta før, og/eller våknet 0430-05. Sa ifra i bhg slik at han fikk sove/hvile midt på dagen. Holdt på slik i minst 6 mnd, kan ikke holde hjemme fra bhg hver dag heller. Anonymkode: 3d2d7...25f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #10 Skrevet 7. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min eldste var ofte våken 2-3 timer på natta før, og/eller våknet 0430-05. Sa ifra i bhg slik at han fikk sove/hvile midt på dagen. Holdt på slik i minst 6 mnd, kan ikke holde hjemme fra bhg hver dag heller. Anonymkode: 3d2d7...25f Nei, man kan ikke det. Jeg har mulighet til å ta fri, og siden det skjer sjeldent så tenker jeg at jeg bare ser an situasjonen og lar henne slappe av.. Så lenge det er mulig for barna å hvile i bhg så er det bare å si ifra om d tenker jeg ❤️ Anonymkode: c75da...fb5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #11 Skrevet 7. januar 2020 Dersom det er sjeldent og du kan ta fri er det noe annet 🙂 Her var det slik hver eneste natt. Det ser ut som minste har like dårlig sovehjerte som eldste her nå, så da blir det kanskje slik når hun starter i bhg også.. 😖 Anonymkode: 3d2d7...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå