Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min har vært kjempe dårlig i dag med stigende feber. Kun lagt på sofaen, sovet og vært kjempe slapp. 

nå hadde han 40,5 og var helt skjelven. Må innrømme det er ganske ekkelt når de små blir så dårlig 😕  han er 4 år.. han kan vel ikke gå flere dager med så høy feber? Burde jeg ringe legen i morgen tidlig?

får drikke i han og det passer jeg på at han får jevnlig. 

Anonymkode: 2af65...3e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dra til legevakten! Ikke sitt her på kg, feberen er veldig høy!

Anonymkode: c6656...87c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det har sønnen min også hatt men fikk beskjed om at så lenge paracet virker med at feberen går ned så er det ingen fare.

Anonymkode: 41578...f37

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dra til legevakten! Ikke sitt her på kg, feberen er veldig høy!

Anonymkode: c6656...87c

Er kun i dag feberen har oppstått. Har snakket med legevakten. Feberen går ned når han får Paracet. Jeg lurer vel bare på hvordan dere andre med barn takler det? Om dere ser det an eller går til legen med en gang? Skal hvertfall følge med i hele natt.

AnonymBruker
Skrevet

Visst du er bekymra, ringer du legevakt. 

Ellers gir du barnet paracet og masse drikke og kos. Barn får ofte mykje høgare feber. 

Anonymkode: 0a6d3...412

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har sønnen min også hatt men fikk beskjed om at så lenge paracet virker med at feberen går ned så er det ingen fare.

Tusen takk for svar! Vil bare vite at jeg gjør det riktige. Bekymringene slutter aldri når man er mor 😓😅

AnonymBruker
Skrevet

Visst du er bekymra, ringer du legevakt. 

Ellers gir du barnet paracet og masse drikke og kos. Barn får ofte mykje høgare feber. 

Anonymkode: 0a6d3...412

Takk for svar! Det er det jeg gjør 😊

Skrevet

Er kun i dag feberen har oppstått. Har snakket med legevakten. Feberen går ned når han får Paracet. Jeg lurer vel bare på hvordan dere andre med barn takler det? Om dere ser det an eller går til legen med en gang? Skal hvertfall følge med i hele natt.

Dottera mi får ofte veldig høg feber, er 5 år no. Første gongane var det skummelt, no er det meir rutine. Paracet, væske, sofasoving og tv-titting heile dagen. Ro, kos og saftis hjelper ofte på. 🙂
God bedring til guten din! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, abderitt skrev:

Dottera mi får ofte veldig høg feber, er 5 år no. Første gongane var det skummelt, no er det meir rutine. Paracet, væske, sofasoving og tv-titting heile dagen. Ro, kos og saftis hjelper ofte på. 🙂
God bedring til guten din! 

Tusen takk❤️ Trenger bare noen betryggende ord og noen med erfaring så jeg kan slappe litt av. Jeg er en av de som er overbekymret. Nå er feberen gått litt ned og håper han får seg noe søvn 😊

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk❤️ Trenger bare noen betryggende ord og noen med erfaring så jeg kan slappe litt av. Jeg er en av de som er overbekymret. Nå er feberen gått litt ned og håper han får seg noe søvn 😊

Må du passe på at du får deg litt søvn og. 🙂 Sjekk litt ila natta, og so ser du an formen i morgon tidleg. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar! Vil bare vite at jeg gjør det riktige. Bekymringene slutter aldri når man er mor 😓😅

Jeg ringte legevakten 2 om natten når han hadde så høy feber å sa jeg var veldig bekymret. Hun  jeg snakket med var sykepleier å snakket lenge med meg å  fikk roet meg. Hun sa at så lenge feberen går ned med paracet så er det ingen fare,å da er det ikke nødvendig å ta han til legevakten. Men at hvis feberen ikke var gått ned innen så og så lang tid så måtte vi komme oss legevakten. Det ble aldri nødvendig ettersom paracet gjorde jobben sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...