Gå til innhold

ser du på deg selv som et A4-menneske?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

hei jenter.ser du på deg selv som et typisk A4-menneske,eller føler du at du faller utenfor denne kategorien?

selv føler jeg meg et sted midt i mellom disse to kategoriene

hva med deg,ser du på deg selv som en A4 person og hva definerer du som et A4-menneske? :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei.

:ler: Fighter,

"Nei"

Kort og konsist :ler:

Gjest Valhalla
Skrevet

Vet ikke hvor mange du får til å innrømme at de er A4, alle skal jo være spesiell for tiden selv om de egentlig bare føyer seg inn i grupper. Metall folk, hip hop folk, trendnisser etc.

Skrevet

Ja

Jeg har selvinnsikt til å forstå at de fleste av oss er ganske så normale.

Skrevet

Ja - og nei :wink: .

Gjest Gjesta
Skrevet

Det jeg definerer som a4-mennesket er det som lever i en kjernefamilie hvor begge har jobb, eget hus/leilighet, to biler, hund, hytte og/eller båt - et menneske som lever på rutiner og ikke har veldig mye ledig tid i løpet av ei uke.

Etter denne definisjonen er jeg på ingen måte et a4-menneske.

Men jeg anser meg heller ikke som veldig "unormal" - jeg passer bare ikke inn i definisjonen min! :wink:

K

Gjest Anonymous
Skrevet

ja jeg ser på meg selv som A4.jeg har hus,4 unger,3 jobber(hundeoppdrett,sjåfør og selvstendig næringsdrivende).så ja,jeg vil absolutt si at jeg er en ganske så normal og oppegående Mann.I`m not a god damn loser with no job and no money.

i`m a biker

i`m a hellraiser

i`m a god damn pussylicker...Guran!

Gjest Emera
Skrevet
Det jeg definerer som a4-mennesket er det som lever i en kjernefamilie hvor begge har jobb, eget hus/leilighet, to biler, hund, hytte og/eller båt - et menneske som lever på rutiner og ikke har veldig mye ledig tid i løpet av ei uke.

Det var også min definisjon av A4-mennesket. Ihvertfall var det det jeg hele tiden strakte meg etter. "Rødmalt hus, stakittgjerde og 2,4 barn." Helt flott for de som trives med det, bare så det er sagt.

Det gjorde ikke jeg. Nå er jeg i en helt annen livssituasjon enn før, hvor jeg hadde noen som krevde at jeg måtte bli "A4." Nå kan jeg endelig innrømme, og godta, at jeg ikke er slik. Og det er en lettelse.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, jeg er ikke A4. Men jeg er ikke helt "unormal" heller, så vidt jeg vet. :ler:

Skrevet

Morsomt spørsmål :) Det er også et vanskelig spørsmål...

Tror på ingen måte at jeg skiller meg noe særlig ut, jeg er tross alt ikke berømt og har en tøff hverdag innimellom som alle andre. Så på den måten er jeg vel A4.

På den annen side er jeg så utrolig imot ideen om A4, fordi det får normale mennesker til å høres så himla kjedelige ut! Det er jo så utrolig mange mennesker som er vanlige som likevel er kjempespennende, interessante og givende å være sammen med.

Så... jeg vet ikke, jeg :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror ikke man skal være redd for å være normal jeg...

Selv er jeg litt blanding. Liker at ting er litt forutsigbare (hater overraskelsesbesøk f.eks.), planlegger gjerne alt fra middag til kafebesøk, men på andre områder er det helt motsatt.

Er i en vennegjen med ganske ekstreme "greier". Alle har opplevd noe "stort" både i positiv og negativ forstand.

Har vært mye syk selv, og blir aldri ferdig med den sykdommen, og ting har vært litt i overkant spennende noen ganger. Tror jeg på mange måter lever rikere pga det, at jeg har de erfaringene, men på andre måter så skulle jeg jo gjerne vært litt mer vanlig.

Stikker meg gjerne frem, har vært omtalt i VG, dog anonymt, da det ikke var i positive vendinger, men trakk meg tilbake fra slikt - har mer enn nok action i livet fra før.

Gjest Formosiss
Skrevet
Det jeg definerer som a4-mennesket er det som lever i en kjernefamilie hvor begge har jobb' date=' eget hus/leilighet, to biler, hund, hytte og/eller båt - et menneske som lever på rutiner og ikke har veldig mye ledig tid i løpet av ei uke.[/quote']

Dette er min definisjon også. På denne måten er jeg ikke et A4-menneske. Jeg hater rutiner, og kunne aldri jobbet/gjort noe som krever at jeg gjør akkurat det samme om igjen og om igjen; dersom jeg må gjøre noe slikt, finner jeg alltid nye metoder o.l.

Likevel er jeg nok litt A4, for jeg gjør jo stort sett det samme hver dag..

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal vi se.

*tenke*

Ja. Og mer A4 blir jeg for hver dag som går, føler jeg.

Synes egentlig det er fint, jeg.

:-)

Synes A4 er et mer positivt ladet ord enn "folk flest".

A4 er tross alt et format som er laget fordi det har harmoniske størrelsesforhold! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Det jeg definerer som a4-mennesket er det som lever i en kjernefamilie hvor begge har jobb' date=' eget hus/leilighet, to biler, hund, hytte og/eller båt - et menneske som lever på rutiner og ikke har veldig mye ledig tid i løpet av ei uke.[/quote']

Jeg bryter sammen og tilstår: Jeg er et A4 menneske :ler:

Skrevet

-Hi, my name is Tuppeliten and I'm a A4-person.....

-Hiiiii Tuppeliteeenn!

:tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Når noen knekker fullstendig sammen og tilstår sine synder, skal man få ros for det. Her løfter jeg på redet, og bretter fjøra til side. Og hva så gjør Sniglå? Joda, bare finner på noe ustyrtlig morsomt å si. :fy:

Men guess what:

Ynglingsretten til høns er nettopp snigler.

Løp som bare F... for her kommer jeg.......

Skrevet

:ler:

Okei, unnskyld! Kanskje jeg gjorde det fordi jeg er på gooood vei mot å bli et A4 menneske selv?

Foreløpig er jeg vel et A3-menneske. Men blir nok snart oppgradert skal du se :wink:

*kryper inn i huset i tilfelle unnskyldningen ikke var god nok*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...