AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Kan jeg bruke nettongstrømpebukse på fest/til hverdags? Eller er det bare forbundet med sex? Anonymkode: 6a09d...df4
Mons Skrevet 6. januar 2020 #2 Skrevet 6. januar 2020 Horete, tenker jeg. Relatert til det offentlige rom er begrepet negativt ladet i motsetning til på privaten.
Pia Sofia Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 Kommer an på hvordan du kler deg i tillegg. Kan være ganske kult på stilsikre damer med 40-50-tallstil, uten at det ser horete ut. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 Jeg får assosiasjoner om en stek.. med sånn netting man surrer steken med... 😁 Anonymkode: de49a...054
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #5 Skrevet 7. januar 2020 Jeg bruker det under bukser, enten pene dressbukser med pumps eller under ripped jeans. Synes det er kult. Anonymkode: 141a9...555 1
stgirl Skrevet 7. januar 2020 #6 Skrevet 7. januar 2020 Sorte nettingstrømper er gjerne de ultimate strømper hva relasjon til sex angår. men her bør man skille mellom hva man vil uttrykke på privaten overfor sin partner og hva man uttrykker overfor offentligheten. Hva nettingstrømpebukse angår vil jeg påstå at med miniskjørt gir de et direkte horete inntrykk, derimot under ett lengre skjørt/lang kjole, også med pene dressbukser som nevnt før her eller korte bukser til rett nedenfor kneet, kan det brukes offentlig i mange ulike sammenhenger, et lite glimt av sort netting gir heller en god, frisk, artig, mystisk, kanskje i ytterste fall en erotisk assosiasjon hos noen. Selv har jeg også brukt sorte nettingstrømper/nettingstrømpebukser under begravelser, men da med en kjole/skjørt til nedenfor knærne over. Uansett, når du bruker netting kan du ikke samtidig være livredd for å bli lagt merke til...
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #7 Skrevet 8. januar 2020 23 hours ago, AnonymBruker said: Jeg bruker det under bukser, enten pene dressbukser med pumps eller under ripped jeans. Synes det er kult. Anonymkode: 141a9...555 Enig Anonymkode: 307a9...6fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå