Gå til innhold

Er turkish delights godt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som er en blitt en sånn trendy snacks i spisevideoene på YouTube. Er det godt? Hva smaker de som er helt hvite? 

Anonymkode: e70a0...c0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen er gode, noen er ikke. Det kommer helt an på hva du liker og hva de er smakt til med, og litt om de er laget på "skikkelig" vis eller bare er oppskrytt gelegodteri. 

De som er helt hvite tror jeg ofte smaker kokos. 

Anonymkode: 78425...565

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ene sønnen hadde med noen hjem fra en tyrkisk butikk her om dagen. Smakte som honningkuler rullet i melis 🤨

Men dette forklarer jo hvorfor han hadde dem med. Var det noe om en film også? Narnia?

Endret av moho
AnonymBruker
Skrevet

De jeg har smakt, har ikke vært så veldig gode. Men jeg har bare kjøpt de greiene som selges i turistsjapper der nede, og jeg vet ikke hvor de befinner seg på skalaen.

Anonymkode: 891f4...0f7

AnonymBruker
Skrevet

Har smakte det noen ganger i Tyrkia, men synes det er alt for søtt. Så jeg liker det ikke.

Anonymkode: a0d7c...1f7

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt lyst å smake dette siden jeg så Narnia i 2005 (?)😀

Anonymkode: f04a0...c25

• Liker 1
Skrevet

De er klissete og altfor søte, liker de ikke. Noen er med nøtter inni og de er litt gode, men uansett ikke min favoritt. 

Skrevet

Er det trendy nå?   Jeg smakte det for 25 år siden i Tyrkia, det er dritsøtt og klissete og man klarer ikke spise mer enn et par stykker før man blir uggen. Blir det poppis er det sterkt overdrevet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pleier å kjøpe de på et tyrkisk konditori. Foretrekker de med mørk sjokolade mellom lagene, og rullet i pistasjnøtter. Ganske søtt og syndelig, så blir bare med toppen med et par biter til kaffen. 

Anonymkode: 462dd...472

Skrevet

De er veldig søte, men det er litt forskjell på de. Noen er melis-søte, andre er mer honning-søte. Er ikke så stor fan, men de med nøtter kan være gode. 

Skrevet

Nei, synes ikke det er godt. Forferdelig søtt.

Skrevet

Nei, det er ikke noe godt. Det er FRYKTELIG søtt, FOR søtt 😕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...