Gå til innhold

Mest og minst ryddige rom?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I hvilket rom blir det mest rot/blir det raskest rot etter rydding? 

I hvilket rom har du det mest ryddig? 

Anonymkode: 62ecc...49a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Garderoben blir alltid rotete raskt, er en evig kamp å holde det ryddig der. 

Nest etter vaskerommet (som også har inngangsdør), med sko, ytterjakker, klær til tørk, skittentøy, vaskemidler og apparater. 

Stuene og soverommet holder seg ganske ryddig. Bare å plukke med 1-2 glass, en genser, re opp senga, brette ett pledd, så er det strøkent igjen. 

Gjesterommet er alltid strøkent. 

Anonymkode: a4b62...6cf

AnonymBruker
Skrevet

Eneste litt rotete rom i huset vårt er kontoret. Det er litt "sentral" for ting som kommer inn og skal ut av huset, for det ligger rett med yttergangen. Ellers ganske ryddig overalt :)

Anonymkode: 0227f...475

AnonymBruker
Skrevet

Stue og kjøkken fordi det er rommene som er mest brukt. Men det er ALLTID ryddig når barnet er lagt. Vi slapper best av når det er ryddig rundt oss.

Anonymkode: eda4c...ff2

AnonymBruker
Skrevet

Soverommet, klær over alt! Har egentlig bare gitt opp. 

Resten av huset er representabelt hele tiden egentlig, rydder alltid etter matlaging og andre ting, så det rekker ikke bli rotete. 

Har ikke barn. Da hadde jeg vel bare gitt opp hele huset. 

Anonymkode: 85cc2...bbd

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå er det mitt kombinerte walk-in/syrom. Delen walk-in er ryddig, men bak den har jeg syavdelingen. Der flyter det med gavepapir, klær som skal syes om, gammelt sengetøy som skal få liv som noe annet, saker som skal gis bort og gudene vet hva.  Nå ligger dette rommet lengst inn i leiligheten, og en må gjennom mitt soverom for å komme dit. Så det er bare jeg som ser rotet. Iallefall nå som jeg har dratt ned persiennene, siden vinduet vender mot trappehuset til de som bor på andre siden av innergården.

Ellers så er alle andre rom ryddige. 

Anonymkode: 0dc6f...331

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Soverommet, klær over alt! Har egentlig bare gitt opp. 

Resten av huset er representabelt hele tiden egentlig, rydder alltid etter matlaging og andre ting, så det rekker ikke bli rotete. 

Har ikke barn. Da hadde jeg vel bare gitt opp hele huset. 

Anonymkode: 85cc2...bbd

Hihi...måtte tenke etter...har jeg et mest rotete og et mest ryddig rom i leiligheten? Nope. Rotete overalt!

Alene med ettåring og tenåring. Det rotes fortere enn jeg klarer å rydde,og nå etter juleferie har jeg gjort nettopp det du sier du ville gjort,gitt opp😅

Gleder meg til en gang i uka her,blitt lovt avlastning fra min mor,så jeg får rydda🙈lettere å holde orden når det blir rydda og rengjort tenker jeg,enn det er i kaos🤪

Anonymkode: 9fac9...c40

AnonymBruker
Skrevet

Har en på 1 og en på 3. Vi rydder i «mini skippertak» hver kveld. Kjøkkenet og gangen blir fort rotete fordi det kan bli litt kaos i forbindelse med hjemkomst og middagslaging, men det ryddes opp igjen rundt leggetid. Så er det strøkent til barna står opp og alle skal gjøres klare til jobb og barnehage og gå ut. 

Anonymkode: f8e5c...1d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...