Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på trippel letrozol kur denne pp men ikke fått el.. og den skulle kommet rundt dag 15, og nå er jeg på CD 28.. har tatt el tester hele pp men den har ikke slått ut.. 

har bedt om en ul på onsdag for å se om egget har sluppet?

Men ifølge ff så skal jeg ha mens på søndag.. 

kan jeg ha gått glipp av el selv med test hver dag? 

Før hadde jeg alltid fått el slim ( bare veldig utregelmessig syklus- derfor letrozol) men det har jeg heller ikke fått denne gangen.. 

Tenker dere at jeg bør hoppe over en syklus med letrozol eller ta en ny trippel? Gyn sa jeg kunne velge denne pp

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Testet ut Letrozol denne mnd også :) Fikk beskjed om å teste med eggløsningstest, men at jeg kunne ha eggløsning uten at det var positivt.

Om du skal hoppe over ein runde med letrozol? Ville drøftet fordelen og ulempene med gyn ved ul på onsdag.

Masse lykke til!

Anonymkode: 0e720...13f

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Testet ut Letrozol denne mnd også :) Fikk beskjed om å teste med eggløsningstest, men at jeg kunne ha eggløsning uten at det var positivt.

Om du skal hoppe over ein runde med letrozol? Ville drøftet fordelen og ulempene med gyn ved ul på onsdag.

Masse lykke til!

Anonymkode: 0e720...13f

Åja.. fader.. har ikke mulighet til å møte mannen hele tiden uka igjennom pga reisevei og jobb .. så hadde håpet å teste positivt så han kunne tatt fri fra jobb i den perioden.. 

Til neste på, når bør vi prøve da? Prøver trippel en pp til.. gyn sa jeg kunne prøve det en pp til så

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg går på dobbel letrozol kur nå og skal inn på dag 12 etter første dag mens (ultralyd) skal også ta ovitrelle eggløsningssprøyte for å «sikre» eggløsning. 
Tar du tabletter uten oppfølging med UL? Virker merkelig å putte innpå tabletter uten tett oppfølging med gyn. Kan også ta blodprøve for å sjekke om eggløsning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...