moonflower__ Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Tenkte det kunne være litt morsomt å høre hva dere mener om forskjellige katteraser. Den fineste katterasen? Den mest majestetiske katterasen? Den rareste katterasen? Den kuleste katterasen? Den søteste katterasen? Min drømmerase? Jeg kan starte! Den fineste katterasen? Hellig Birma Den mest majestetiske katterasen? Maine Coon Den rareste katterasen? Spynx kanskje Den kuleste katterasen? Devon Rex! Den søteste katterasen? Selkirk Rex Min drømmerase? Britisk Langhår
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #2 Skrevet 6. januar 2020 Min favoritt : Eventyrblanding🐈 Anonymkode: 2ec93...446 4
moonflower__ Skrevet 7. januar 2020 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2020 3 hours ago, Mainecoon said: Svarer Maine coon på alle jeg🤪 😂
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #5 Skrevet 8. januar 2020 Da krydrer vi tråden med et eksemplar av rasen som så langt har utpekt seg som favoritten Anonymkode: c050a...892 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. januar 2020 #6 Skrevet 8. januar 2020 Savannah Abyssiner Spynx Huskatt Huskatt Bengalkatt
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #7 Skrevet 8. januar 2020 Liker alle katter jeg! Anonymkode: 58543...bda 1
Ariana807 Skrevet 8. januar 2020 #8 Skrevet 8. januar 2020 På 6.1.2020 den 21.58, moonflower__ skrev: Tenkte det kunne være litt morsomt å høre hva dere mener om forskjellige katteraser. Den fineste katterasen? Den mest majestetiske katterasen? Den rareste katterasen? Den kuleste katterasen? Den søteste katterasen? Min drømmerase? Jeg kan starte! Den fineste katterasen? Hellig Birma Den mest majestetiske katterasen? Maine Coon Den rareste katterasen? Spynx kanskje Den kuleste katterasen? Devon Rex! Den søteste katterasen? Selkirk Rex Min drømmerase? Britisk Langhår Fineste: Hellig Birma Majesterisk: Norsk Skogkatt Rareste: Amerikans Curl Kuleste: Scottish Fold Søteste: Munchkin Drømmerase: Britisk Korthår 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #10 Skrevet 9. januar 2020 På 6.1.2020 den 21.58, moonflower__ skrev: Tenkte det kunne være litt morsomt å høre hva dere mener om forskjellige katteraser. Den fineste katterasen? Den mest majestetiske katterasen? Den rareste katterasen? Den kuleste katterasen? Den søteste katterasen? Min drømmerase? Jeg kan starte! Den fineste katterasen? Hellig Birma Den mest majestetiske katterasen? Maine Coon Den rareste katterasen? Spynx kanskje Den kuleste katterasen? Devon Rex! Den søteste katterasen? Selkirk Rex Min drømmerase? Britisk Langhår Maine coon Majestetiske? Hmmm, tyrkisk angora kanskje eller somali. Rareste må være american curl med de søte ørene! Eller spyhnx! Kuleste er siameser eller oriantaler Søteste er munchkin, Maine coon, perser eller somali! Men alle katter er nydelige! Drømmerasen er vanlige huskatter eller somali. Kanskje en maine coon eller perser! Anonymkode: 3b314...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå