Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på reUNION fest i helgen for svnesker og normenn. Jeg skal kle meg ut som en norsk jente. Tenger tips, ikke så dyrt. Og jeg tar ikke på lusekofte for vi skal være inne på et utested.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm den var litt vanskelig. Vi kler jo oss vestlig. Men du kan jo f.eks ha to fletter - det er vel noe blir sett på som nordisk ihvertfall. Klær som er norske vet jeg ikke. Helly Hansen?... :ler:

Gjest Formosiss
Skrevet

Lusekofte og fletter :-D

Skrevet

Ta på deg fjorårets mote, gjerne med litt bygdevri. Det er jo ikke til å komme utenom at svensker er litt mer trendy en det vi klarer å prestere her på berget.

Skrevet

Bunad er vel rimelig norsk..

Skrevet

Er det forskjell på hvordan nordmenn og svensker kler seg?

Gjest Tristessa
Skrevet

Jepp, det mener jeg i alle fall! Guttene tør en del mer i klesveien, og kler seg sprekere og mer dandy (not like it's a good thing), det samme gjelder vel for jentene også.

Skrevet

Tja... ser utrolig mange joggebukser og fleecejakker, så du har kanskje oppskriften der?

Gjest Gjesta
Skrevet
Tja... ser utrolig mange joggebukser og fleecejakker' date=' så du har kanskje oppskriften der?[/quote']

Dessverre var det det første som slo meg også. De evinnelige Adidas-joggebuksene som ikke brukes til annet enn å sløve i, og diverse fleecejakker.

Skrevet

:ler:

Nordmenn i utlandet er i allefall lette å kjenne igjen. Helst norske menn om sommeren igrunn. De kler seg som om de er sponsa av ulike sportsmerker. Sportsshorts, t-skjorte, sportssandaler.

Frisk sporty stil til det ekstreme..

Sportsklær til hverdags

joggebukser, allversjakker, adidas-sandaler evt sånne sportssandaler er eller var typisk norsk.

Skrevet

Grilldress og gummistøvler.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Foldeskjørt og skaut med fletter under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...