AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Nytt år,nye muligheter,skulle starte sundt,men neida.... Frokost/lunsj: 2 knekkebrød, 1mellommåltidsbar. Middag: alene med barna,hadde 1 pk karbonade deig, ble spagetti og kjøttdeig. Også..1 kviklunsj, liten neve potetgull rester,også frem med rester av serinakaker 🙈 bare å gå å legge seg. Ny dag i morgen,nye muligheter 😊 Anonymkode: 373d5...09c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #2 Skrevet 6. januar 2020 Er dette en helomvending for deg, eller er du fra før vant med å spise et par knekkebrød og mellombar og slikt til måltider? Jeg tenker umiddelbart at du kanskje biter over litt mye og ryker på den klassiske fella med å skulle ta en helomvendig på dagen. Hos meg har det heldigvis godt fint, men jeg har brukt en del måneder på å tilpasse meg det kostholdet jeg holder meg til i dag. Anonymkode: 5eb02...cc6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nytt år,nye muligheter,skulle starte sundt,men neida.... Frokost/lunsj: 2 knekkebrød, 1mellommåltidsbar. Middag: alene med barna,hadde 1 pk karbonade deig, ble spagetti og kjøttdeig. Også..1 kviklunsj, liten neve potetgull rester,også frem med rester av serinakaker 🙈 bare å gå å legge seg. Ny dag i morgen,nye muligheter 😊 Anonymkode: 373d5...09c Du spiste for lite ordentlig mat til å bli mett. Spaghetti og karbonadedeig er ikke akkurat mat for den som vil ned i vekt heller. For mye kalorier i forhold til metningsgrad. Og snopet selvsagt. Du burde spist mer lunsj. Et mellommåltid, og proteinrik middag . og to knekkebrød til kveldsmat. Da hadde du hatt mindre lyst på snop. Men.. i morgen kommer en ny mulighet. Anonymkode: 863cc...348 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå