AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #21 Skrevet 6. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hva er SOTB?? 🤣🤣 Anonymkode: 96645...5e8 Sex On The Beach. Så en tråd om det her inne 🙄 Anonymkode: 8a40a...43f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #22 Skrevet 6. januar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å se på naive folk på tv slik at jeg kan sitte å humre og føle meg klokere enn dem 😄 Haha.. Jeg liker å se på Charterfeber og Paradise - men det er mer fordi jeg får et innblikk i en del av vår kultur som jeg ikke forstår og dermed synes er litt interessant! Men bruker ikke så mye tid på å diskutere dette med andre.. Anonymkode: c6292...1ad Interessant at du sier du får et innblikk i kulturen du ikke forstår og synes slikt er interessant. 🙈 Jeg for min del synes det er pinlig at voksne folk oppfører seg slik både på TV og på nettet, og tiltrekkes veldig lite av slikt.. Anonymkode: 8a40a...43f 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #23 Skrevet 7. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Interessant at du sier du får et innblikk i kulturen du ikke forstår og synes slikt er interessant. 🙈 Jeg for min del synes det er pinlig at voksne folk oppfører seg slik både på TV og på nettet, og tiltrekkes veldig lite av slikt.. Anonymkode: 8a40a...43f Ja det er pinlig oppførsel, det er nettopp det som er underholdende. Det er nesten fascinerende hva folk gjør bare for å komme på tv. Eier ingen skrupler, familien deres må jo dø av kleinhet 🙈 Det er hjernedød underholdning rett og slett. Anonymkode: 677c2...5d5 1
Gjest Proximus Skrevet 7. januar 2020 #24 Skrevet 7. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: hva er SOTB?? 🤣🤣 Anonymkode: 96645...5e8 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Sex On The Beach. Så en tråd om det her inne 🙄 Anonymkode: 8a40a...43f I den sammenheng ja, men det kommer jo an på hva folk forbinder med ordet. Sex on the Beach er en kjent drink. Jeg var på et annet forum der en bruker het SOTB (South of the Border). Ellers videre: https://acronyms.thefreedictionary.com/SOTB
Gjest Alkoholist Skrevet 7. januar 2020 #25 Skrevet 7. januar 2020 (endret) Stort sett alt som går på tv er søppel. Reality, sport, oppussing, mat, talkshows eller musikk. Synes NRK blir bedre og bedre pga dokumentarer. Men det er sikkert fordi jeg blir eldre. Endret 7. januar 2020 av Alkoholist
Djungelvrål Skrevet 7. januar 2020 #26 Skrevet 7. januar 2020 Ja, man legger ikke lista så høyt om folk når favorittgesjeften deres er å se fremmede mennesker leke deilige og dumme, drikke, pule og krangle på tv. Anser ikke slike for høyt intellektuelle å regne.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #27 Skrevet 7. januar 2020 10 minutter siden, TotalAlkoholist said: Stort sett alt som går på tv er søppel. Reality, sport, oppussing, mat, talkshows eller musikk. Synes NRK blir bedre og bedre pga dokumentarer. Men det er sikkert fordi jeg blir eldre. Hvorfor er det søppel? Anonymkode: 4709e...260
Gjest Alkoholist Skrevet 7. januar 2020 #28 Skrevet 7. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det søppel? Anonymkode: 4709e...260 For meg er det søppel, fordi jeg synes det er uinteressant og gørrkjedelig. Men andre må bare se på hva de vil for min del.
Callisto83 Skrevet 7. januar 2020 #29 Skrevet 7. januar 2020 Jeg tror mange ser på sånne programmer som en slags "guilty pleasure", uavhengig av intellegens nivå.
Skiftenøkkel Skrevet 7. januar 2020 #30 Skrevet 7. januar 2020 har nok disse fordommene selv, at de som ser slikt er nokså enkle i toppen. samme mener jeg om det å lese blogger, og det å være veldig interessert i disse bloggerne. forskjellige interesser, noen synes vel mine er hjernedøde også.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #31 Skrevet 7. januar 2020 Og dumme folk blir opprørt over at folk som ser søppel-tv er dumme. Anonymkode: 63b6a...142
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #32 Skrevet 7. januar 2020 100% enig. "Reality"-TV er ekstremt lavkultur. Anonymkode: 503a3...46b 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #33 Skrevet 7. januar 2020 Min mor på 70 ser på paradise hotell, men kan også se på Schrödingers katt og National geografic liksom. Noen ganger ønsker man bare litt hjernedød underholdning, uten at det betyr at man er blank i hodet. Anonymkode: eca6c...006 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #34 Skrevet 7. januar 2020 Jeg har flere ting på hjertet: 1: Er reality mer hjernedødt enn sport? Jeg føler at det å se på fotball, skihopp eller whatever er veldig lite mentalt stimulerende, mindre enn reality. I grunn er det mye av det som går på TV som ikke er så mentalt stimulerende. 2: Jeg har selv hadde nesten bare 6ere på VGS, gikk på Standford og har en prestisjejobb i dag. Ser ikke så mye reality i dag, men gjorde det da jeg var yngre. Og så det sammen med venner som også er smarte. 3: Jeg merker at jeg har mer fordommer på de som stadig skal kommentere de som ser på søple-TV er for å heve seg over dem. Bodde i kollektiv i en liten periode, samme periode som jeg så reality. Og da var det ei som bodde der, som jeg vil si ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Vi fulgte da med på et realityprogram, og hver gang vi så på kom hun ut for å fortelle hva slags søppel vi så på. Det var liksom hennes sjanse til å heve seg litt over de andre. Min fordom er at de som går inn på tråder på KG som diskuterer realityprogram bare for å si hvor dumme folk er som ser på det, de er litt som henne. Anonymkode: 0d360...35a 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #35 Skrevet 8. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere ting på hjertet: 1: Er reality mer hjernedødt enn sport? Jeg føler at det å se på fotball, skihopp eller whatever er veldig lite mentalt stimulerende, mindre enn reality. I grunn er det mye av det som går på TV som ikke er så mentalt stimulerende. 2: Jeg har selv hadde nesten bare 6ere på VGS, gikk på Standford og har en prestisjejobb i dag. Ser ikke så mye reality i dag, men gjorde det da jeg var yngre. Og så det sammen med venner som også er smarte. 3: Jeg merker at jeg har mer fordommer på de som stadig skal kommentere de som ser på søple-TV er for å heve seg over dem. Bodde i kollektiv i en liten periode, samme periode som jeg så reality. Og da var det ei som bodde der, som jeg vil si ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Vi fulgte da med på et realityprogram, og hver gang vi så på kom hun ut for å fortelle hva slags søppel vi så på. Det var liksom hennes sjanse til å heve seg litt over de andre. Min fordom er at de som går inn på tråder på KG som diskuterer realityprogram bare for å si hvor dumme folk er som ser på det, de er litt som henne. Anonymkode: 0d360...35a Er det bedre med de som ser på reality og diskuterer og gjør narr av de som deltar på slikt, og godter seg over det dramaet på TV og hvor "dumme" folk i disse programmene er? Anonymkode: 8a40a...43f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #36 Skrevet 8. januar 2020 Jeg ser på søppeltv og er gjennomsnittlig; det gjelder de aller fleste. Får inntrykk at folk som tror andre er mindre intelligent for å se på slikt virker ikke annet enn høy på seg selv. Folk flest som ser på søppeltv har nyanserte underholdnings interesser utenom disse ungdoms-drama programmer. Anonymkode: 9601a...fb8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå