Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette har nok bli tatt opp her mange ganger, men det har seg slik at jeg har jobbet i mange barnehager som vikar og opplever det samme mønsteret veldig mange steder. Jeg jobber forøvrig i Oslo. Ansatte som er høy på seg selv og sine pedagogiske evner, som baksnakker alt og alle og har skikkelig mindreverdighetskomplekser. Samtidig stinker det av dårlig arbeidsmoral, lav utdannelse og lave ambisjoner. Jeg er så møkka lei av denne jobben og de folka som bemanner barnehagene.. Skal nok aldri komme tilbake til barnehagene. Er egentlig ganske synd for barn elsker meg og jeg er veldig glad i barna. Men både luselønna og tantementaliteten orker jeg ikke mer. 

Anonymkode: a5141...685

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som det er like greit du ikke skal jobbe i barnehage

Anonymkode: 1365a...fca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet som vikar i en annen by enn deg, også en storby i Norge, og må si at jeg har truffet så inderlig mange flinke, oppegående, godt kvalifiserte, raske barnehageansatte som virkelig brenner for faget sitt og som brenner for barnas helse og velvære. Er veldig imponert over hvor mye åpen og tålmodig og omtenksom mange barnehageansatte er...

Studerer noe annet og blir ikke barnehagelærer i fremtiden, om det er av relevans. Fordi jeg syns jobben er ganske tung pga. høyt støynivå, osv.

Anonymkode: 67c86...8ef

• Liker 2
Skrevet

Råtne epler finnes i alle bransjer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kj

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette har nok bli tatt opp her mange ganger, men det har seg slik at jeg har jobbet i mange barnehager som vikar og opplever det samme mønsteret veldig mange steder. Jeg jobber forøvrig i Oslo. Ansatte som er høy på seg selv og sine pedagogiske evner, som baksnakker alt og alle og har skikkelig mindreverdighetskomplekser. Samtidig stinker det av dårlig arbeidsmoral, lav utdannelse og lave ambisjoner. Jeg er så møkka lei av denne jobben og de folka som bemanner barnehagene.. Skal nok aldri komme tilbake til barnehagene. Er egentlig ganske synd for barn elsker meg og jeg er veldig glad i barna. Men både luselønna og tantementaliteten orker jeg ikke mer. 

Anonymkode: a5141...685

Kjenner veldig igjen det der. Pedagoger som kun har pedagogikk som interesse og null praktisk sans når det gjelder andre ting. Og pedagoger som ikke engang kan norsk rettskriving, det forundrer meg.

Anonymkode: ae7ab...9f4

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne dominerende yrker er alltid slik. Jobbet selv i barnehage,sykehjem og andre kvinne dominerende yrker. Der snakkes det dritt om alle og alt.

Anonymkode: 71681...41e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...