AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Jeg gift med en nydelig dame i midten 30-årene, og vi har holdt sammen 15 år. Vi elsker hverandre, har barn hus og familie. Klassisk A4-familie med "alt på stell". Dette er vanskelig for meg, men jeg kjenner mer og mer på det at jeg har giftet meg med et menneske som innerst inne ikke er interessert i sex. Hun tar aldri initiativ til å prøve noe nytt. Hun suger meg aldri, og det er 10 år siden jeg fikk prøve å slikke henne. Hun vil aldri ha sex med lyset på og vil aldri ta mer på meg enn høyst nødvendig. Jeg har aldri hatt sex med andre enn henne, men jeg føler jo at det bør være mer enn dette. Er det andre som har vært i samme situasjon enten som mannen som vil mer, eller kvinnen som egentlig aldri har vært interessert? Er det noen som har klart å snu dette? Som har gått inn for å lære seg å like oralsex i voksen alder og som lærer seg å være nysgjerrig? Sex avler sex, det vet jeg av erfaring, jeg tror hun liker stort sett de gangene vi har sex, men så er det plutselig stopp. Og samme tralten om igjen. Jeg håper på å få hørr fra noen som gir meg eg håp, men vil også høre fra dere som ikke kan gi meg lyspunkter. Kona mi vet at ho er "kjip" i senga, men virker svært lite innstilt på å gjøre noe med det. Anonymkode: 64539...efa 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #2 Skrevet 6. januar 2020 Å få høre at man er kjip i senga, kan gi selvtilliten en knekk. Ikke rart at det blir mindre da. Prøv å overbevise om at du er fremdeles sammen med henne av en grunn. Hvorfor vil hun ha lyset av? Tror hun ikke at hun er vakker for deg? Anonymkode: 0ecc2...c28 21 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Kona di høres egentlig ut som meg for et par år siden. Sexlivet ble mer og mer kjedelig. Her måtte det en skilsmisse og ny partner til for å få fart på sexlivet. 🤷♀️ Anonymkode: 35fa4...4bb 14
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Skrevet 6. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gift med en nydelig dame i midten 30-årene, og vi har holdt sammen 15 år. Vi elsker hverandre, har barn hus og familie. Klassisk A4-familie med "alt på stell". Dette er vanskelig for meg, men jeg kjenner mer og mer på det at jeg har giftet meg med et menneske som innerst inne ikke er interessert i sex. Hun tar aldri initiativ til å prøve noe nytt. Hun suger meg aldri, og det er 10 år siden jeg fikk prøve å slikke henne. Hun vil aldri ha sex med lyset på og vil aldri ta mer på meg enn høyst nødvendig. Jeg har aldri hatt sex med andre enn henne, men jeg føler jo at det bør være mer enn dette. Er det andre som har vært i samme situasjon enten som mannen som vil mer, eller kvinnen som egentlig aldri har vært interessert? Er det noen som har klart å snu dette? Som har gått inn for å lære seg å like oralsex i voksen alder og som lærer seg å være nysgjerrig? Sex avler sex, det vet jeg av erfaring, jeg tror hun liker stort sett de gangene vi har sex, men så er det plutselig stopp. Og samme tralten om igjen. Jeg håper på å få hørr fra noen som gir meg eg håp, men vil også høre fra dere som ikke kan gi meg lyspunkter. Kona mi vet at ho er "kjip" i senga, men virker svært lite innstilt på å gjøre noe med det. Anonymkode: 64539...efa Det er mange - både menn og kvinner - som foretrekker å ha sex på den måten hun gjør ; som ikke er interessert i, eller får noe ut av, eksperimentering, og som har et smalt seksuelt repertoar. Dette har nok primært med personlighet og legning å gjøre, så jeg tror ikke du skal ha noen særlige forhåpninger om at det endrer seg. Anonymkode: ea4a0...093 15
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #5 Skrevet 6. januar 2020 Du burde fortelle henne hva du trenger, og spørre henne hva du kan gjøre for å hjelpe henne i gang. Forklar at dette er en viktig del av samlivet for deg, og at du ikke er fornøyd med dagens tilstand. Ingen skal presses til noe, men det må vel være noe du kan gjøre for å hjelpe henne til å nyte sex med deg mer enn hun gjør nå. Du er hvertfall nødt til å adressere dette for henne. Anonymkode: be89c...408 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #6 Skrevet 6. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å få høre at man er kjip i senga, kan gi selvtilliten en knekk. Ikke rart at det blir mindre da. Prøv å overbevise om at du er fremdeles sammen med henne av en grunn. Hvorfor vil hun ha lyset av? Tror hun ikke at hun er vakker for deg? Anonymkode: 0ecc2...c28 Han skriver jo ingen steder at han hat sagt at hun er kjip, så her dikter du. Anonymkode: 920f0...5d8 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #7 Skrevet 6. januar 2020 Hun er sikkert like lei som deg. Det er et demotiverende usexy slit å få barn og ha en mann som ikke gidder å slikke en. Da føler man seg uattraktiv og gidder ikke gi noe tilbake til latsabben heller. Anonymkode: e331d...dea 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #8 Skrevet 6. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han skriver jo ingen steder at han hat sagt at hun er kjip, så her dikter du. Anonymkode: 920f0...5d8 Jeg har selvfølgelig aldri sagt at hun er kjip, men hun trenger jo ikke være rakkettforsker for å vite at hun faktisk er det. Alle har jo tilgang til venninner, blogger, tv og film, så det å vite at det finnes en verden der ute utenom misjonær er ikke vanskelig. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde fortelle henne hva du trenger, og spørre henne hva du kan gjøre for å hjelpe henne i gang. Forklar at dette er en viktig del av samlivet for deg, og at du ikke er fornøyd med dagens tilstand. Ingen skal presses til noe, men det må vel være noe du kan gjøre for å hjelpe henne til å nyte sex med deg mer enn hun gjør nå. Du er hvertfall nødt til å adressere dette for henne. Anonymkode: be89c...408 Problemet er nok også at vi bare har hatt hverandre. Hun har svært sjelden orgasme (kanskje to ganger...? Vet knapt om hun vet det selv) og jeg vet at hun svært sjelden masturberer. Problemet er altså ikke at sexlivet har dabbet av, det har vært ganske lavt hele tiden. Anonymkode: 64539...efa 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #9 Skrevet 6. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hun er sikkert like lei som deg. Det er et demotiverende usexy slit å få barn og ha en mann som ikke gidder å slikke en. Da føler man seg uattraktiv og gidder ikke gi noe tilbake til latsabben heller. Anonymkode: e331d...dea Ha skriver ikke at han ikke gidder, han skriver at han ikke får lov. Anonymkode: f02f7...14e 17
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #10 Skrevet 6. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er sikkert like lei som deg. Det er et demotiverende usexy slit å få barn og ha en mann som ikke gidder å slikke en. Da føler man seg uattraktiv og gidder ikke gi noe tilbake til latsabben heller. Anonymkode: e331d...dea Veldig så mye feiltolkinger det var her. Jeg skrev st det er over ti år siden jeg fikk lov av henne til å slikke henne. Jeg elsket det, men hun var anspent. Det er ingenting jeg vil mer enn å slikke henne. Anonymkode: 64539...efa 7 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #11 Skrevet 6. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han skriver jo ingen steder at han hat sagt at hun er kjip, så her dikter du. Anonymkode: 920f0...5d8 Jeg antar at han har sagt noe i den retningen, eller noe som kan gi det inntrykket. Anonymkode: 0ecc2...c28
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #12 Skrevet 6. januar 2020 Jeg har vært gift i mange år, vi hadde et konservativt a4 sexliv de første årene. I det siste har det blitt litt mer eksotisk, med analsex og sexleketøy. Mine forslag: Start med å kjøp massasjeolje, og gi henne rygg og kroppsmassasje. Dette er ikke så vågalt, og er en fin start. Kjøp en liten (ikke stor!) vibrator eller womanizer som overraskelse. Kjøp og glidemiddel. Ta initiativ og bruk den på henne selv om hun synes det er flaut. Drikk litt vin før sex. Det løsner på snippen 🥳 Anonymkode: bd9f5...2e0 27
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #13 Skrevet 6. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg antar at han har sagt noe i den retningen, eller noe som kan gi det inntrykket. Anonymkode: 0ecc2...c28 Kan du slutte å anta og heller begynne å lese, sånn at du og alle andre som ikke kan lese ikke sporer av tråden hele tiden? Anonymkode: 920f0...5d8 15 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #14 Skrevet 6. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært gift i mange år, vi hadde et konservativt a4 sexliv de første årene. I det siste har det blitt litt mer eksotisk, med analsex og sexleketøy. Mine forslag: Start med å kjøp massasjeolje, og gi henne rygg og kroppsmassasje. Dette er ikke så vågalt, og er en fin start. Kjøp en liten (ikke stor!) vibrator eller womanizer som overraskelse. Kjøp og glidemiddel. Ta initiativ og bruk den på henne selv om hun synes det er flaut. Drikk litt vin før sex. Det løsner på snippen 🥳 Anonymkode: bd9f5...2e0 Takk for svar! Hvor konservativt var det? Var det på mitt nivå at det kun var misjonær og lyset av? Analsex tør jeg ikke fantasere om engang, det er langt forbi det jeg anser som realistisk. Tok du grep selv? Eller var det mannen som fikk deg gradvis med? (Går ut fra at du er dame, men du kan jo like gjerne være mannen som skriver) Anonymkode: 64539...efa
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #15 Skrevet 6. januar 2020 Har du forsøkt å snakke ordentlig med henne om det? Fortalt at du tenner på henne, liker henne, har lyst på henne - og at du så gjerne vil eksperimentere mer. Prøv å lytt til svarene hun gir. Still åpne spørsmål. Ikke dømmende. Interessert. Fokuser på kjærligheten. Hør om det ligger noe sårt der. Eller om det er manglende sexlyst fordi hun er mentalt og fysisk sliten. Jeg (kvinne 41) har også hatt perioder med mindre sexlyst, og det har enten hatt med små barn/ barseltid/ hormoner eller krevende perioder å gjøre. Jeg trodde jeg nærmest var blitt aseksuell på et tidspunkt. Mannen min har også vært sliten pga krevende jobb og mange ting vi har opplevd i nær familie. Men plutselig kan det snu. Vi har måttet jobbe litt for det. Og det å snakke sammen, fra dypet, sårbart og ærlig, er første bud. Vi er kanskje ikke helt wild bunnies, men vi har det bra, og vi imøtekommer hverandres behov. Anonymkode: 38f0d...01f 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #16 Skrevet 6. januar 2020 Har dere kroppskontakt utenom sex? Eller leder all kyssing/kosing til sex? Jeg stemmer i den over meg som skriver massasje. La henne få massasje med olje et par kvelder, der det ikke ender med sex. Ta på henne, fortell hvor attraktiv hun er, ikke forvent noe tilbake. Sjansen er der for at hun blir kåt og etterhvert tar intiniativ til noe mer. Det med orgasme har nok mye å si. Hvis du alltid kommer, men hun aldri gjør d, så er jo ikke sex like gøy for henne.. Dette må dere finne ut av 😊 Anonymkode: 29e9c...bfa 12 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #17 Skrevet 6. januar 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gift med en nydelig dame i midten 30-årene, og vi har holdt sammen 15 år. Vi elsker hverandre, har barn hus og familie. Klassisk A4-familie med "alt på stell". Dette er vanskelig for meg, men jeg kjenner mer og mer på det at jeg har giftet meg med et menneske som innerst inne ikke er interessert i sex. Hun tar aldri initiativ til å prøve noe nytt. Hun suger meg aldri, og det er 10 år siden jeg fikk prøve å slikke henne. Hun vil aldri ha sex med lyset på og vil aldri ta mer på meg enn høyst nødvendig. Jeg har aldri hatt sex med andre enn henne, men jeg føler jo at det bør være mer enn dette. Er det andre som har vært i samme situasjon enten som mannen som vil mer, eller kvinnen som egentlig aldri har vært interessert? Er det noen som har klart å snu dette? Som har gått inn for å lære seg å like oralsex i voksen alder og som lærer seg å være nysgjerrig? Sex avler sex, det vet jeg av erfaring, jeg tror hun liker stort sett de gangene vi har sex, men så er det plutselig stopp. Og samme tralten om igjen. Jeg håper på å få hørr fra noen som gir meg eg håp, men vil også høre fra dere som ikke kan gi meg lyspunkter. Kona mi vet at ho er "kjip" i senga, men virker svært lite innstilt på å gjøre noe med det. Anonymkode: 64539...efa Er litt i samme situasjon, men hun ville nok sugd og slikt dersom jeg ville. Problemet er at hun er så uendelig kjedelig at jeg ikke gidder. Jeg har hatt mange partnere, og det ER stor forskjell. Noen har talent for dette, andre har ikke. Det er nok en liten del som kan forandres, men hun jeg har nå kommer nok aldri til å bli "god". Hun mangler rett og slett den delen av hjernen / tankegangen. Litt som at noen bare ikke er interessert i god mat. De kan lære seg å spise annet enn brødskiver, men går nok sjelden over til å bli matnytere som plutselig disker opp med de lekreste retter. Anonymkode: eaae9...cfe 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #18 Skrevet 6. januar 2020 Sex er samspill. Man blir aldri bedre enn det partneren spiller opp til. God elsker gir gode elskerinner; dårlige ditto. Gå i deg selv. Spill henne opp til dans! Anonymkode: 6f030...cde 11
Måneskinn Skrevet 6. januar 2020 #19 Skrevet 6. januar 2020 Kan det gå på hennes egen selvfølelse/selvtillit? eller har det liksom alltid vært litt sånn? Syns jo det er prisverdig at du vil ordne på dette, både for henne og deg - slik jeg leser det jeg tror absolutt det er håp! Tror første runde er å ta en prat om det. Hva ønsker hun, hva syns hun. Er det noe hun savner eller ikke liker? Kan det være noe annet du har sagt i en annen setting som har satt seg i hodet hennes? Dessuten tror jeg mange kvinner slutter å være kvinne når de får barn. Da er de liksom bare mamma. (Og nei - før noen vil skyte meg nå - det er IKKE noe galt i å være mamma. Men, trenger man sette seg selv til side helt bare fordi man får barn? ser mange eksempler på det, nemlig) Likte godt forslaget over her om massasje. Det krever lite, og er en fin start på noe annet. Det kan være erotisk, men kan også være helt uskyldig. Det skaper også nærhet, og det er noe mange kvinner trenger. Nærhet uten press eller tanker om mer. Muligens må hun varmes opp til tanken om mer sex. Og kvinner har som du sikkert vet, et annet tenningsmønster enn menn. Kurtiser henne. Blomster, en klem, små ting som hjelper til i hjemmet. Kom tilbake til starten og se om hun responderer. Kanskje det endrer seg etter hvert. Masse lykke til! 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #20 Skrevet 6. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Hvor konservativt var det? Var det på mitt nivå at det kun var misjonær og lyset av? Analsex tør jeg ikke fantasere om engang, det er langt forbi det jeg anser som realistisk. Tok du grep selv? Eller var det mannen som fikk deg gradvis med? (Går ut fra at du er dame, men du kan jo like gjerne være mannen som skriver) Anonymkode: 64539...efa Jeg er mannen 😀 Konservativt = sex i senga før leggetid, vanlig sex med litt slikking og suging. Så egentlig helt fint, kunne fint levd med det. Men de siste 3 årene har det altså blitt mer frigjort. Massasje har vi begge tatt initiativ til. Sexleketøy har jeg kjøpt som overraskelser i ny og ne. Analsex har hun alene tatt initiativ til, og det er nok best slik. I ditt tilfelle må du nok være påpasselig med å ikke være pågående. Derfor er massasje den beste starten. Sørg for at det er varmt i rommet, og la det være dempa belysning. Anonymkode: bd9f5...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå