AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Del Skrevet 6. januar 2020 Har prøvd meg på toving for første gang. Det ble veldig bra, men skulle ønske sluttresultatet ble litt mindre. Jeg rekker ikke å putte strikketøyet tilbake i maskinen nå. Finnes det måter å krympe det litt mer? Kan jeg dyppe det i varmt vann? Anonymkode: f3e99...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #2 Del Skrevet 6. januar 2020 Ta det i tørketrommelen. Da har du mer kontroll på hvor mye det tover siden det er lett å sjekke. Må være vått da. Anonymkode: 12924...f01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Del Skrevet 6. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta det i tørketrommelen. Da har du mer kontroll på hvor mye det tover siden det er lett å sjekke. Må være vått da. Anonymkode: 12924...f01 Er ikke akkurat en selvfølge at folk har tørketrommel da Anonymkode: b3314...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Del Skrevet 6. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ikke akkurat en selvfølge at folk har tørketrommel da Anonymkode: b3314...5eb Har heldigvis tørketrommel. Prøver nå Anonymkode: f3e99...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå