Gå til innhold

Er dette normalt for et barn som er 14 måneder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynte på jobb i dagog var borte hele dagen, men når jeg kom hjem så reagerte barnet ikke. Smilte bare litt. Han var ganske trøtt når jeg kom hjem, men syntes at det var litt rart da han har vært hjemme med meg i 14 måneder. Er dette normalt?

Anonymkode: b785d...71d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er helt normalt!! :) litt typisk at den forelderen som har vært mest hjemme blir tatt «for gitt» i perioder. Og noen barn er ikke så mammadalt heller. Slapp av, det vil garantert komme perioder der ungen hylskriker fordi den BARE vil vil mamma og :) det går opp og ned.

Anonymkode: d9e89...9ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn var min også ds jeg begynte på jobb igjen, ca samme alder. Noen mnd senere skrek hun av sine lungers fulle kraft da jeg dro. Jeg vet hva jeg foretrekker.

Anonymkode: 7f0bf...bfd

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sånn var min også da jeg begynte på jobb igjen, ca samme alder. Noen mnd senere skrek hun av sine lungers fulle kraft da jeg dro. Jeg vet hva jeg foretrekker.

Anonymkode: 7f0bf...bfd

Jeg foretrekker også at han ikke skrikker men siden helsestasjonen har vært bekymret for at han ikke klapper, peker eller vinker, så lurer jeg på om alt er i orden med ham.

Anonymkode: b785d...71d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...